Student afstuderen, online enquete geboortebedankjes

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Bedankjes, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedankjes

Bedankjes Nieuw lid

24 mei 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames (en heren),

Ik ben een vierdejaars commerciële economie student van de Hogeschool Rotterdam. Momenteel doe ik onderzoek naar de markt(ontwikkelingen) en veranderingen in de branche voor geboorte, bruiloften- en jubileumbedankjes.

Mijn eerste gedachte, waar kan ik beter terecht dan op een geboorte forum. Vandaar mijn vraag aan jullie (aanstaande?) moeders. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mijn enquête over geboortebedankjes in te vullen? Dit zal slechts een paar minuten van uw tijd in beslag nemen en zou mij enorm helpen met mijn onderzoek. Om in de toekomst de bedankjes beter aan te laten sluiten op de wensen en behoeften van jullie!

Alvast hartelijk bedankt namens mij!

De links naar de enquête is: www.thesistools.com/bedankjes

Groetjes

2. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik heb hem ingevuld. Succes met je studie.

3. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ingevuld. Veel succes verder met je studie

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

ingevuld... wel reclame he?

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dat het commercieel is, is wel duidelijk. Betaal, net als andere bedrijven, voor je reclameuitingen. Wel zo netjes!

6. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ingevuld maar ik vind het een enigszins onzinnige enquete. Ik verwachte een vragenlijst over de inhoud van bedankjes en mijn idee erbij, in plaats daarvan gaat het over een website.

7. Bedankjes

Bedankjes Nieuw lid

24 mei 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Miss T,

Het klopt dat ik aan het afstuderen ben bij bedankjes.nl. Hierbij is het noodzakelijk dat ik zowel de veranderingen en ontwikkelingen in de markt peil, als de positie van mijn afstudeer bedrijf. Bij bepaalde antwoorden, worden bepaalde (niet relevante) vragen overgeslagen. Er zit wel degelijk diepgang in de enquête. Mijn excuses als dit overkomt als reclame!

Deel Deze Pagina