Het is niet nodig ze hebben inderdaad genoeg aan hun melk. Wij hebben het wel gedaan toen het heel warm was en de plasluiers achteruit gingen ook voor een betere ontlasting hebben wij het geprobeerd (werkte niet trouwens) Waarom wil je je kindje water geven?
Ligt eraan, bij BV wordt het afgeraden omdat kindje dan minder honger heeft en de melk dus kan teruglopen. In de zomer wordt de bv vanzelf wateriger en is er dus geen reden om extra water te geven. En in het geval van KV kan je natuurlijk gewoon in het flesje wat extra water geven. Is er een bepaalde reden TS waarom je water wilt geven?
mijn kereltje had dinsdag en gister beetje koorts van zijn inenting en nu dacht ik te zien dat zijn fontanel een klein beetje indeukte dus toen dacht ik geef hem klein beetje water extra ??
Als zijn plasluiers normaal blijven is het niet nodig ik snap je ongerustheid wel maar heb nooit de fontanel gevoeld of er iets was ik lette op andere signalen (plasluiers, alertheid)
hmm heb niet gevoeld durf er amper aan te zitten zag zo wel dat het iets omlaag stond. zijn luiers zijn nog wel goed nat , dus zou het niet nodig zijn . dank voor alle antwoorden
Ik zou dat ( t geven van water naast de bestaande voeding) met t CB overleggen.. 't Lijkt mij niet nodig.. Anders hadden ze t bij t enten wel als advies meegegeven.. toch?
Als je kindje altijd het flesje leegdrinkt kan je misschienerna nog een beetje water geven misschien 2 keer per dag .Het kan niet zo veel kwaad lijkt me