Ik heb een zoontje van bijna 6 maanden. Sinds ruim een maand begint hij iedere keer te huilen tijdens het autorijden en is dan niet meer te troosten. We hebben al poppetjes/beestjes aan de maxicosi hangen om hem bezig te houden en dat helpt eventjes, maar niet voor lang. Tegenwoordig, bij lange afstanden, ga ik er zelf maar naast zitten, maar dat is niet erg comfortabel voor mij om tussen een autostoel van mijn oudste en de maxi-cosi van mijn jongste gevouwen te zitten. Mijn oudste had het ook toen hij jonger was en bij hem was het meteen over toen hij in de autostoel (vooruit kijkend) zat. Mogelijk dat dat bij mijn jongste ook het probleem is. Herkent iemand dit en heeft iemand nog tips?
Ja hier was de oplossing ook een autostoel nog steeds rijdt mijn zoontje niet graag auto maar het is wel beter. Wat ook hielp was er naast gaan zitten tijdens het rijden, hielp niet de gehele rit maar wel iets. Mijn zoontje kon al snel zelfstandig zitten maar was te licht voor een autostoel hebben dan ook een smalle (met versmaller) gekocht van besafe.
Hier ook! Hier is de oplossing....maxi cosie voorin en mama of papa achterin. Ik denk dat hij het niet echt leuk vond om naar de achterbanl te kijken. Nu kan hij papa of mama zien rijden en papa of mama achterin zien. Maar zodra hij in een vaste autostoel komt gaat hij gewoon weer achterin. Het voordeel dan is dat hij weer vooruit zit en ons op die manier weer ziet en waarschijnlijk naar buiten kan kijken omdat hij dan hoger zit.