Zit echt met mijn handen in het haar. Vandaag weigert zl echt alles qua voeding. Begon al in de ochtend, meestal gaat zn flesje bv zo naar binnen, vandaag mocht ik van de 150 cc, 100 weggooien. Daarna zijn fruit ook drama. In de middag wilde hij ookal geen yoghurt en nu geen pap. Weet niet wat ik moet doen. Hij houdt zijn lipjes stijf op elkaar Maak ik me terecht zorgen? Denk dat hij vandaag in totaal maar zo'n 200 cc melk heeft gehad (als ik het ruim tel) en een kommetje fruit.
he wat vervelend. Ik zou me ook ongerust voelen hoor. Krijgt hij misschien een tandje? Of misschien is het spruw, heb ik geen ervaring mee maar dan hebben ze ook pijn en willen ze vaak niet drinken. Ik zou kijken hoe het morgenvroeg gaat, en dan even de huisarts bellen als hij nog zo slecht drinkt. Hopelijk drinkt hij morgen weer goed!
Bedankt voor je reactie, ik hoop het ook! Ik zou het niet weten. Hij huilt niet als ik hem wil voeden, maar na een paar slokken/happen, wil hij niet meer. Pfff, zo opeens. Gister ging nog goed en vandaag niks. Idd morgen HA bellen als dit doorzet.
Hier zijn dat altijd tanden geweest! De huisarts bellen in verband met eventuele uitdroging is altijd goed. Misschien is er wel iets anders aan de hand dan doorkomende tandjes en je kunt beter zeker van je zaak zijn. Succes!
Bedankt! Hij heeft al twee ondertandjes, maar nooit last ervan gehad. Ga zo ff afkolven en hem dan slapend de fles geven, hopelijk drinkt hij hem op. Ja ik ben ook bang voor uitdroging, vooral omdat hij water/thee niet wil drinken.
Nog steeds slecht. Heb hem net de fles gegeven, met moeite 40CC gedronken. Hij slaat steeds mn hand weg. Pffff. Ga zo ff met HA bellen. Lief dat je nog even reageert : )
Heeft hij koorts?? Plast hij wel? Gisteren had Casper ook zo'n dag, om 12 uur was brood een drama, warm eten gaat er normaal zo in maar gisteren niet, ook de fles van 19uur wilde hij niet. hij had wel verhoging. dus een zetpil gegeven en hem lekker vertroeteld. Vannacht had hij behoorlijk diarree. Gelukkig gaat het vandaag beter.
hopelijk kan de huisarts wat voor jullie betekenen. helemaal met dit warme weer is drinken heel belangrijk. Laat je nog ff weten hoe het bij de ha was?
Bij kans op uitdroging is vaak kleine beetjes geven ook erg goed, dus als hij 40 cc drinkt is dat "nog best mooi" als je dat er elk uur in krijgt bijv. Of nog minder en dan nog vaker. Ben zelf ziek nu, rottig virusje ofzo, hoofdpijn, verhoging en diarree, maar ook misselijk en zoveel maagpijn dat ik echt niet wilde eten en er ook echt steeds maar een slokje water/thee inkreeg. Ik moest mijzelf echt dwingen (oa voor de bv ) Succes!
FF een update; heeft een flesje van 140cc gehad en met een kommetje fruit. Gaat dus wat beter. Hij heeft geen verhoging. Heb nog niet de HA gebeld, ga em zo weer een flesje aanbieden.
Ik heb het twee keer meegemaakt; 1x bij doorkomende voortanden bij 8 maanden en de andere keer bij een spuugvirus, maar dat is het zo te horen niet. Kan je geen tandjes voelen? Probeer anders een koid was handje oid. Het is extra vervelend omdat het vandaag zo warm is. Succes!
Heb ff in zn mondje gevoeld; geen tandjes! Maaarrr, net ging er met gemak 210cc in. Ben weer gerustgesteld!