welke fles moet ik hebben

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Chubby, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    #1 Chubby, 12 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2009
    Mijn dochtertje heeft nu avent flessen maar die drinkte ze veel te snel leeg.
    ze heeft al voeding voor hongerige baby's maar kluift nogsteeds op haar handjes na het eten.
    volgends het bureautje moet ze een andere fles.
    nu heb ik de gebogen flessen van difrax maar ik vind het rotdingen
    en nu heeft ze haar fles helemaal snel leeg nl. 10 min.
    maar welke fles zou ik dan moeten hebben.
    is er iemand die dat weet?

gr

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Misschien kun je de voeding indikken met Nutriton, dan doen ze er vaak wat langer over. Denk niet dat een andere fles veel verschil maakt in de snelheid van het drinken.

3. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee

kan ik dat er zomaar bijgooien?
    want ze is pas 11 weekjes.
    en moet ik het dan bij elke voeding doen of opbouwen.
    is dat volledige voeding of moet ik het bij de voeding gooien die ze nu heeft als extra of 1 schep vervangen?
    ik heb nu nutrilon forte als voeding voor haar.

sorry voor de vragenlijst maar ik heb er weinig verstand van

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    De BornFree flessen met fase 1 speen gaan hier bijna 30 minuten per voeding mee terwijl andere flessen en spenen (maatjes 1) er in 10 minuten in zitten...

5. Umm Abdurrahman

Umm Abdurrahman Niet meer actief

Indd nutriton zal je kunnen proberen.
    Ik weet niet hoe jou kleine is op haar darmen.
    Maar bij mijn zoontjes gebruikte ik nutriton al vrij snel, ivm overgeven en idd te snel de fles leeg.

Daarbij gebruikte ik difrax flessen, met de normale speen daarvan. Door de nutriton was de voeding wat dikker, dus dat ging hier niet te snel.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes Kimberley

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik zou voor de bornfree fles gaan, gebruik ik hier ook en doet er nu dik een half uur over terwijl die anders binnen 10 min de fles leeg had!
    En werkt goed tegen krampjes en doordat ze dr langer over doen zijn ze ook meer tevreden na de fles en is dat ''honger''gevoel meer weg!Succes!

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Hier de dodie fles op advies ziekenhuis,, hier doen ze langer over,, het werkt hier super!

Liefsz:)

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Nutriton dikt de voeding in waardoor je langer verzadigd bent. Ik gebruikte ook nutrilon forte en ook met nutriton omdat ik niet meer uitkwam met de flessen. Ik zat al aan het maximum en nog kam ie eerder dan om de 3 uur... Je mag het al vanaf het begin gebruiken (johannesbroodpitmeel wordt t ook genoemd).

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik lees altijd dat ze zo'n 15 tot 20 minuten over de fles moeten doen.. maar als ik dat probeer dan krijgt hij zijn fles gewoon nooit leeg. Als ik dan een ander speentje gebruik (bv. 3+) bij Avent dan heeft ie 'm binnen 5 min leeg, en dat spuugt hij dan ook niet uit dus het is niet teveel voor hem. Wel krijgt hij krampjes. Hoe doen jullie dat dan, de fles zo "langzaam" helemaal leeg laten drinken?

10. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    mijn meisje gebruikt de bfree fles met een level 2 speen, haar voeding is 120+4 nutrilon met 1,5 schepje nutriton.

Als ze net aan de fles begint heb ik de dop mega vast gedraaid omdat ze dan echt vreselijk hard en snel aan het zuigen is, na 5 minuten stop ik voor een boertje en de 2e ronde zit de dop of nog zo strak of wat losser al naar gelang haar zuigkracht. Na 5 minuten weer een boertje en dan ronde nummer 3 zit de dop gewoon normaal dicht. al met al doet ze dan 15-20 min over een fles en laat vaak nog 20 a 30 cc staan, maar dat doet ze net zo hard als de dop los zit en ze hem binnen 5 minuten drinkt.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier ging het ook veelste snel met de avent fles, ik was over gegaan op de dr. brown fles.

12. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik gebruik sinds een paar dagen ook de dr. brown flessen, wel met level 2 speen. Dat gaat goed, hij heeft bijna geen krampjes meer. Toevallig kreeg ik deze week 50% korting op de dr. brown flessen bij de etos ;)!

Deel Deze Pagina