Flesjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minime2, 8 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minime2

Minime2 Actief lid

22 apr 2017
    148
    18
    18
    Vrouw
    hallo
    Mijn dochtertje word 1 jaar en nu vroeg ik me af hoe jullie dat deden net de flesjes
    Ik wil een beetje gaan afbouwen maar als ik haar bij het broodje wat anders te drinken wil geven als melk uit de fles hoe pak ik dit dan aan??
    Mijn dochtertje drinkt namelijk nog niet uit rietjes beker wel uit de tuit beker maar ook maar steeds een paar slokjes. Terwijl ze de flessen in een keer leegdrinkt en ik dan zeker weet dat ze voldoende vocht binnen krijgt.
    Graag hoor ik jullie tips of ideeen

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij zijn gewoon gestopt. Ze gaat vanzelf wel wat meer drinken als ze dorst krijgt en je kan het ook stimuleren door vaker drinken aan te bieden.

3. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ons zoontje van 11 maanden krijgt geen flesjes meer inmiddels, geen kunstvoeding maar gewone melk in de pap en tussen de middag in een rietjesbeker met melk. We hebben gewoon geleidelijk aan flesjes afgebouwd en weggelaten. Heb er alle vertrouwen in dat een gezond kind zichzelf niet tekort doet qua vocht. Hij krijgt bij lange na niet de hoeveelheid vocht nu die hij kreeg met 4 flessen, maar hij drinkt naar behoefte. Rietjesbeker met water is altijd tot zijn beschikking. Zijn ontlasting is goed, hij heeft plasluiers en is happy. Dus zolang dat in orde is zal hij genoeg vocht binnen krijgen denk ik maar zo. Bij mijn dochters heb ik het ook zo gedaan.

Minime2 vindt dit leuk.
  4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Hij drinkt al een tijdje geen flesjes meer.
    Toen de laatste fles eraf ging heb ik de flesjes weggegooid.
    Hij drinkt alles uit een 360 of rietjesbeker, maar dat deed hij al een tijdje dus ik vertrouwde hem erop dat hij genoeg zou drinken.

Heb geen idee hoe je het zou moeten aanpakken...misschien inderdaad wel gewoon geen fles meer aanbieden, maar alleen een rietjesbeker oid.

Deel Deze Pagina