Help, babyboom zwangerschapstest, lichte streep??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door shining, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Ik heb een paar zwangerschapstesten achter elkaar gedaan van babyboomshop en ik krijg na een paar minuten wachten steeds een hele lichte streep die daarna nog iets donkerder wordt. Hij is nu wel duidelijk zichtbaar, maar ja, wel erg licht..
    Ik vraag me af of ik dan toch zwanger zou kunnen zijn of is het een indroogstreep? Ik ben al jaren bezig en zou met de volgende menstruatie beginnen met hormonen..

2. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Een streep is toch een streep, je mag toch een bepaald aantal minuten aflezen, zit jij binnen die aflees tijd?

Ik zou over 3 dagen nog eens testen...

Suc6 ermee, ga voor je duimen.

Liefs Catheleine

3. music4life

music4life Niet meer actief

heb je een foto

4. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    ben veel te onrustig om af te wachten.. haha
    Ik zou het volgens de verpakking binnen 5 minuten af moeten lezen, maar dan is de streep echt nog heel licht en dan is alles een beetje rose en onduidelijk. Na 5 minuten worden beide strepen donkerder, waarbij de teststreep wel 50% lichter is dan de controlestreep. Ik heb deze testen nog niet eerder gedaan, dus misschien zijn ze minder betrouwbaar, anyone?

Mijn vriend heeft de test om te vergelijken ook gedaan en daar zie je echt heel duidelijk gewoon maar 1 streep, ook na 5 minuten of langer. Heb een foto toegevoegd: de linkse 2 zijn nu een half uurtje ofzo oud, de middelste is binnen 5 minuten op de foto gezet en de rechter van mijn vriend :). Tis volgens mij wel een onscherpe foto. Zal er nog een proberen te maken.

Ik vind dit wel erg raar? Het zou namelijk niet echt waarschijnlijk zijn dat ik nu zwanger ben. Ik heb namelijk echt een veel te lange cyclus (40+ dagen) en nog nooit een duidelijke positieve ovutest gehad.

5. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Oke, heb de foto wat uitvergroot en gecropt.

Misschien nu duidelijker?

6. gimena

gimena Niet meer actief

ik zie bij de laaste 1e 3 wel 2 strepen.
    en 2 strepen is zwanger.
    helaas ben ik niet bekend met die testen.

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind dat vrij duidelijke strepen :D!

Natuurlijk moet je altijd goed oppassen met afleestijd, maar... het lijkt mij vrij sterk dat een test zo'n dikke streep geeft zonder zwangerschap. Ik heb geen ervaring met dat merk.

Je bent NU nog niet bezig met hormonen he?

Het is natuurlijk erg ongelooflijk, maar het is niet het eerste verhaal dat ik zou lezen van mensen die net voor een behandelingn opeens een blije test in handen hebben ;)

Morgen een kv 2v5 testje proberen?

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik zeg gewoon GEFELICITEERD! Je bent zwanger! ! !

9. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik zeg zwanger. Misschien voor de zekerheid eentje van CB maar toch zeg ik alvast van harte gefeliciteerd!!!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind ze duidelijk positief hoor! Dus volgens mij ben je zwanger hoor!

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik vind het positieve testen.
    Ik heb wel ervaring met deze testen en zó duidelijk had ik ze pas bij 5 weken zwanger zijn, dus ik denk, Zwanger :)

12. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik denk ook dat we je mogen feliciteren en je gewoon hartstikke zwanger bent als je momenteel nog geen hormoontjes gebruikt.
    Zou als ik jou was morgen naar het kruidvat rennen voor een doosje kv2v5 testen en asl die niet in de buurt zit even ergens een clearblue digi halen.

Liefs mij

13. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Heb de hormoonpillen klaar liggen, maar was aan het wachten op mijn menstruatie die dus nu een paar dagen uitblijft. Voor zover je dat kan zeggen bij een onregelmatige cyclus :) En ze dachten nog wel dat ik geen ei sprong had..

Het is moeilijk te geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar dat drie van die testen een streepje geven terwijl ik niet zwanger ben is ook vreemd natuurlijk!

Ik ga er gewoon nog een doen, helaas wel van hetzelfde merk. Maar morgenvroeg meteen langs de kruidvat, uiteraard :)
    Het is hoe dan ook heel erg spannend nu! Ben echt op van de zenuwen. haha. Als het negatief is bestel ik in ieder geval niet meer bij babyboomshop! lol

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Heb je ook nog ovutesten van bayboom, die waren bij mij ook heel positief als ik zwanger was. ( zegt niets maar kan je nog wat testen ;) )

15. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Oke. Ik heb nu ovulatietest en nog een zwangerschapstest geprobeerd:
    Ovu: lichte streep
    Zw: geen streep

Dus negatief? Ik snap het niet meer.

16. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Correctie: zwangerschapstest heeele lichte streep.
    Oke, moet echt afwachten tot morgenvroeg. I know. maar het is lastig haha

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    ??? :(

Dat is erg bizar... weet je wat ik zou doen? Sowieso even met een kruidvat testje testen, maar ook je HA bellen> hij weet al dat je naar een gyn/onder behandeling zou gaan en hij kan je bloed op hcg laten testen. Bij een bloedbepaling kan meteen gemeten worden wat je waarde is (dat doet een urine test niet).

Wat een onzekerheid, niet leuk!!

18. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Nieuwe plas? Misschien zit er te weinig tijd tussen het plassen of steeds dezelfde urine?
    Wil je nog een foto maken.
    Ik kan me niet voorstellen dat het negatief is met die strepen.

19. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    nieuwe plas, dus daar zal het wel door komen. Deze streep is te licht om te fotograferen, maar naast die negatieve test van mijn vriend zie je wel een klein verschil.

Mijn vriend is even naar de AH, wellicht hebben ze daar nog andere testen.. :(

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    ja, daar verkopen ze predictor, maar die zou ik niet te veel vertrouwen...
    Maar ik zeg"zwanger"!!!

Deel Deze Pagina