Bedankt voor jullie felicitaties. Ik durf me pas echt zwanger te voelen als ik over 8 weken een echo heb gehad denk ik, maar dit prille gevoel is ook al super. Beetje zoals een verliefdheid, haha..
GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN!! Omdat je al in mmm zit of bijna eingelijk krijg je denk wel eerder een echo, even je gyn. bellen! Gaaf hoor voor jullie!!
OO wat geweldig. Ben super blij voor jullie. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! Hou ons op de hoogte.
Ik heb wel meteen een afspraak met de verloskundige gemaakt, maar ik moet helaas wachten tot 6 april.. Er is niet echt een medische indicatie, ik was nog niet begonnen met hormonen. Ik weet niet hoe ik de komende maanden door moet komen hoor, hoe doen anderen dit?? Ik ben erg op zoek naar bevestiging, maar als ik weer opnieuw zwangerschapstesten doe dan is het tweede streepje niet veel donkerder. Ik maak me daar wel zorgen over, omdat je overal leest dat het hormoon moet toenemen of zegt het nu nog niks?
Ik vond je strepen al vrij donker, donkerder dan ze meestal zijn bij 4 weken. Babyboomtesten worden maar heel langzaam donkerder. Je zou een test met indicator kunnen doen of kv 2voor5 die zie je beter donkerder worden dan de babyboom. Wanneer was je laatste menstruatie, want hoeveel weken zou je volgens je laatste menstruatie zijn? Ik denk wel dat je nu verder bent dan 4 weken en 3 dagen.
Super bedankt voor je reactie. Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 24 december, maar ik heb dus een vrij lange en onregelmatige cyclus. Vorige maand was die 41 dagen, daarvoor wel een aantal maanden 38 dagen. Ik had de dagen voor de positieve testen nog wel een negatieve test, dus lijkt me dat het dan niet veel langer kan zijn of heb ik toch verkeerd gerekend? Misschien lijken de strepen op de foto ook wel duidelijker dan in het echt, alhoewel de CB test wel echt een duidelijk kruis liet zien! Heb inmiddels ook onwijs pijnlijke borsten en zijn de tepels echt anders dan normaal. Is volgens mij wel een goed teken?
Als 24 dec je laatste menstruatie was zou je nu 5/6 weken zijn dan ben je 6 april 13/14 weken, dat is echt veel te laat. Omdat je cyclus onregelmatig is kan je dus wel verder zijn dan je denkt. Ik zou de verloskundige nog een keer bellen en zeggen dat je cyclussen heel erg verschillend zijn. Maar feit blijft, de eerste weken zijn waardeloos en moet je echt geduld hebben.
allereerst gefeliciteerd!! als je een cyclus van 40 dagen hebt, en je telt daar 14 dagen vanaf, dan heb je rond de 26e dag je eisprong gehad.....dus rond 18-19 januari. het is niet zo als je een cyclus van 40 dagen hebt dat dan die hele tijd telt....