Hoi allemaa, Gisterochtend rond 09:30 had ik een bijna positieve ovulatietest, maar nog niet even donker als de teststreep. Maar vanmorgen was hij helemaal weer wit. Zou ik mijn piek gemist hebben en was hij wellicht gisteravond? Het zou best kunnen dat mijn ei komt vandaag, aan het overvloedige cervix te merken. Weet iemand dit misschien?
ik denk dat je je lh piek gemist heb vandaag nog ff snel klussen als ik bijna positief test sochtends doe ik s'middags of sávonds rond 8 uur nog n testje om hem niet te missen, succes
Het kan idd dat je je piek gemist hebt. Cervixslijm is een goed teken! Ik zou morgen weer even testen, als hij weer negatief is dan denk ik wel dat je er van uit kan gaan dat je de piek gemist hebt. Hoe dan ook, wel klussen! Succes!! Groetjes Gwen
Thanks voor de antwoorden. Gisteravond geklust, en vanavond weer dus dat moet dan goedkomen Ik had gisteravond willen testen, maar we zijn tot morgen niet in ons eigen huis en ik had niet voldoende testen meegenomen om twee keer per dag te testen. Wel vreemd trouwens dat ik opeens 2 a 3 dagen eerder een positieve ovulatietest heb. Zou mijn cyclus korter worden omdat ik minder stress heb dan vorige maanden? (ik zit weer lekker in mezelf te praten haha)