Wij willen ons meisje graag vernoemen. De roepnaam zal waarschijnlijk Roos worden. Optie voor de naam Ann staat ook nog open. Maar nu willen we haar ook graag vernoemen naar oma's en mijn moeder. Die namen zijn; Maria of Catharina Maartje Anna Wie heeft er ideeën, we komen er niet uit!
Ja vind ik ook erg mooi, maar dan mis ik Maartje weer misschien Roos Anna Maartje Catharina, of is dit weer te veel van het goede? Vind t zelf wel leuk, maar moet vriend nog overtuigen
Rosanna/ Roosanna Maartje Catharina Roepnaam Roos Of: Roos Marianna Catharina Roos Annamaria Catharina
4 namen vind ik wel heel erg veel lijken, zou het zelf bij maximaal 3 houden. Maar je moet natuurlijk helemaal doen wat jullie mooi vinden, heeft een ander niets mee te maken. Misschien kun je er Rosann Maartje Catharina van maken.
Iets met Rozemarijn. Dan heb je Maria en Maartje. Maar Maartje vind ik ook wel erg lief! En voor Catharina kan je iets met Cato/ Kate / Cathelijne/ Lina doen. Is niet precies hetzelfde maar wel de klank. Mijn moeder heet klazien..tja wat maak je daar van wat nog een beetje leuk is,dus ik heb er als 2e naam Eline van gemaakt. Toch dezelfde klank en voor het kind geen trauma later. Heb ik nml wel opgelopen bij elke diploma uitreiking
Bedankt voor de reacties! Er zit zeker wat tussen! Mara vind ik ook erg mooi, de betekenis is alleen niet zo best. (Is ook maar weer net welke site je googled)
Roos Anna MariNa, dus lijkt op Anna Maria maar zo zit Catharina er iets duidelijker is gecombineerd met Maartje