Via MP zijn er nu boodschappenmandjes voor de Quinny Zapp te koop. Ideaal joh! Makkelijk te bevestigen en er kan best nog wat in! Even een tip voor diegene die de zapp willen aanschaffen!
Is het echt wat? Vind hem nog al aan de prijs, maar als het echt wat is dan overweeg ik er ook een aan te schaffen, vind me zapp zo super rijden :0
Gisteren naar die advertentie gekeken. Is idd wel aan de prijzige kant zeg. Maar ook wel handig. Wij hebben nu met de 2'de met 2 jr en 3 mnd verschil toch wel minstens 4 luiers, billendoekjes, waterfles en een spuugdoek nodig op vakantie tijdens wandelingen. En ik heb er geen zin in daarvoor een rugzak mee te sjouwen (heb al last van mijn rug). Daarvoor is het ideaal, maar om voor 1 vakantie nu meteen 40 euro voor zoiets uit te geven vind ik ook teveel. Hebben wel meteen gekeken of er in andere landen goedkoper wordt verkocht. Maar nee. Wel hebben we een andere variant (ook van zelfde fabrikant geloof ik) gevonden voor achter de rug. En in Duitsland hebben ze een soort net. Wat je met een beetje knutselwerk zelf ook in mekaar kunt steken. Alleen nu nog de tijd om dat te maken.
Zohee jij hebt wat speurwerk verricht. Dat had ik er niet voor over hoor! Het mandje heb ik nu onder de buggy gemaakt en met mandje en al terug in de opbergzak gedaan. Past precies! (nog een voordeel.. toch?)
Ik ga hem binnekort ook even bestellen. Danischa slaapt toch niet meer in de buggy... Of ze nu in de buggy zit die WEL plat kan of in de zapp... Nee slapen daar heeft ze geen zin in