hoelang gehakt goed uit de diepvries?

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb maandag gehakt gekocht en in de diepvries gedaan

dinsdag heb ik dit eruit gehaald, maar door omstandigheden niet gegeten

zou dit vandaag nog goed zijN? het heeft wel de hele tijd in de koelkast gelegen, maar ik weet dus niet hoelang zo iets dan houdbaar is?

alvast bedankt!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik weet ook nooit hoe lang ik dat nog kan bewaren na het ontdooien, maar als ik het niet dezelfde dag opeet gooi ik het voor de zekerheid altijd weg...

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik vind de gehakt flink achteruit gegaan en zou het niet meer eten denk ik, maar jij ziet en ruikt het :D

4. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Lijkt me op het randje. Als het er goed uitziet en niet vreemd ruikt, zou ik het gewoon gebruiken. Als je het in een gerecht gaat verwerken, zou ik het voor alle zekerheid wel eerst even proeven (je moet het dan meestal toch eerst rullen...)

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi

ja ik ben zelf ook geen ster in dit soort dingen, ik durf nooit iets te eten wat 1 dag over datum is haha

ik gooi het voor de zekerheid wel weg.... dan maar een nieuw pak uitleggen haha ;)

6. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet meer opeten ... ik twijfel ook altijd hoor, maar het gehakt ziet er op een gegeven moment ook niet meer mooi uit en ruikt ook een beetje anders. Wellicht kan het nog gewoon gegeten worden, het heeft steeds gekoeld gestaan, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Ontdooid gehakt nooit langer dan 24 uur bewaren.
    Schoonzus is laborante. Gisteren had nog gekund, vandaag zou ik het niet meer eten.

8. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Ik zie dat je zwanger bent, dan zou ik het er zelf ook niet op gokken...

9. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dames thnx voor jullie reacties :D

ga het snel in de kliko gooien haha :)

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik dacht dat het er ook aan lag wanneer het de diepvries in gegaan is. Als je het op de datum erin gedaan heb zou ik het niet meer eten, maar als je gehakt koopt is het zeker een dag of 4 goed, als je het dan direct ingevroren hebt, zou ik het nog wel durven eten als het goed ruikt en er goed uitziet.

Deel Deze Pagina