Hoi dames, Ik heb maandag gehakt gekocht en in de diepvries gedaan dinsdag heb ik dit eruit gehaald, maar door omstandigheden niet gegeten zou dit vandaag nog goed zijN? het heeft wel de hele tijd in de koelkast gelegen, maar ik weet dus niet hoelang zo iets dan houdbaar is? alvast bedankt!
Hm, ik weet ook nooit hoe lang ik dat nog kan bewaren na het ontdooien, maar als ik het niet dezelfde dag opeet gooi ik het voor de zekerheid altijd weg...
Ik vind de gehakt flink achteruit gegaan en zou het niet meer eten denk ik, maar jij ziet en ruikt het
Lijkt me op het randje. Als het er goed uitziet en niet vreemd ruikt, zou ik het gewoon gebruiken. Als je het in een gerecht gaat verwerken, zou ik het voor alle zekerheid wel eerst even proeven (je moet het dan meestal toch eerst rullen...)
hihi ja ik ben zelf ook geen ster in dit soort dingen, ik durf nooit iets te eten wat 1 dag over datum is haha ik gooi het voor de zekerheid wel weg.... dan maar een nieuw pak uitleggen haha
Ik zou het niet meer opeten ... ik twijfel ook altijd hoor, maar het gehakt ziet er op een gegeven moment ook niet meer mooi uit en ruikt ook een beetje anders. Wellicht kan het nog gewoon gegeten worden, het heeft steeds gekoeld gestaan, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
Ontdooid gehakt nooit langer dan 24 uur bewaren. Schoonzus is laborante. Gisteren had nog gekund, vandaag zou ik het niet meer eten.
ik dacht dat het er ook aan lag wanneer het de diepvries in gegaan is. Als je het op de datum erin gedaan heb zou ik het niet meer eten, maar als je gehakt koopt is het zeker een dag of 4 goed, als je het dan direct ingevroren hebt, zou ik het nog wel durven eten als het goed ruikt en er goed uitziet.