help! Beetje bruine afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door duveltje, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Sinds vandaag heb ik een ieniemienie beetje bruine afscheiding bij het vegen. 't Is dat ik er zo enorm op gefocused ben anders had ik het niet eens opgemerkt.
    Mijn NOD is donderdag pas, en normaal gesproken heb ik zo ver van te voren geen menstruatieverschijnselen (die beginnen 1,5 dag van te voren).

Betekent een klein ietsiepietsie bruin dat de :evil: :evil: er aan komen of KAN het ook een zwangerschapssymptoom zijn?

Ja, I kno'w; testen is weten, maar dat duurt nog zo lang en ik maak me NU zorgen :oops: :(

Dank en liefs Duveltje

2. evemarlin

evemarlin Lid

9 sep 2008
    55
    0
    0
    Sneek
    Ik heb dat ook altijd voor dat ik ongi wordt.
    Je cyclus kan altijd veranderen.
    Die van mij is ook nog gelijk gebleven en merk altijd dat ik ongi wordt door de bruine afscheiding.
    Ik weet niet of het echt bij een zwangerschapsymtoom hoort.
    Ik hoop het natuurlijk wel dat het een zwangerschapsymtoom is.

Succes
    Liefs Lin

3. Yvje

Yvje Lid

8 sep 2008
    23
    0
    0
    Hoi duveltje,

Bij mij betekent afscheiding altijd :evil: :evil: een paar dagen later, maar ik weet helaas nog niet hoe dit gaat het als je zwanger bent :( . Misschien dat je sterke focus wel rare dingen doet met je lichaam...

Ik hoop voor jou dat je lichaam anders doet dan normaal vanwege iets geweldigs. Duim voor je :)

Liefs,
    Yvje

4. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ben er eerlijk gezegd ook een beetje bang voor ja, dat mijn ongesteldheid eraan komt. :cry: :cry:
    Stom, maar komt toch weer als een donderslag. Je hoopt zo op dat wondertje! Maar dat herkent iedereen hier wel.
    Nou ja, wie weet zet het niet door en kan ik donderdag toch nog testen!

Liefs Duveltje

Deel Deze Pagina