Wat doen jullie als je kleine koorts heeft? Mijn dochter heeft vandaag 38,2 graden, en op zich merk ik niet aan haar gedrag dat ze koorts heeft. Ze eet, drinkt en gedraagt zich normaal. Ze is een beetje verkouden, heeft een loopneusje...maar dat is het! Ze wil wel graag buitenspelen....Ik wil haar eigenlijk niet met dit mooie weer binnen houden, maar ik twijfel of ik er verstandig aan doe....
Met dit weer zou ik dr ook lekker laten gaan. Geen uitgebreide uitstapjes enzo maar verplicht binnen me dit weer is ook weer zoiets. En als ze moe is.. Lekker even een tukje. Dat mag dan weer als je ziek bent
Sluit me aan bij de rest, lekker buiten laten spelen in de tuin, beetje frisse lucht is alleen maar goed.
Nou...het vreemde is dat ze vanmiddag tijdens haar middagslaapje gewoon echt heeft liggen ijlen! Echt ontzettend zielig! Zodra ze wakker is, is er niks aan de hand en speelt ze lekker buiten..heel apart dit! Nu maar een zetpil gegeven voor de nacht en hopen dat ze nu wat rustiger slaapt!
Dat is wel apart ja.. Maarja soms lijken die kleintjes gewoon heel fit ondanks dat ze het eigenlijk niet echt zijn. Zetpilletje en dan lekker slapie dan Gelukkig is het vaak ook in no time weer over.