zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loes1201, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1201

loes1201 Lid

9 okt 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben helemaal verward. Ik ben in mei gestopt met de pil en vanaf die tijd werd ik binnen, 32, 31, 34 ongesteld. Uitgaande van 34 dagen, zou ik gisteren ongesteld moeten zijn. Ik had een aantal dagen ervoor het gevoel ongesteld te worden, maar sinds gisteren heb ik dat gevoel niet meer. En ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb net een test gedaan, maar ik ben niet zwanger. Hoe kan dit nu? Ligt alles nu stil? Heb ik dan wel een eisprong gehad. Wie weet hier meer over?

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

je kan tot een jaar na de pil last hebben van het ontpillen... misschien dat het daarom wat langer kan duren.. kan ook zijn dat je een laat ei hebt gehad en dat t daarom nog even duurt. of je bent wel zwanger maar er zit nog niet genoeg HCG in je urine om t waar te nemen mbv een test..

liiefs

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik zit met hetzelfde. Cyclus 28, 28, 35, ?. Heb vorige week voor het laatst getest. Weet het nu dus ook niet meer.

4. loes1201

loes1201 Lid

9 okt 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    Ik lees dan op de site of je zwanger zijn kan herkennen en prompt herken je dan een en ander. Maar ja, het kan ook inderdaad het ontpillen zijn. Pff, stiekemtoch een teleurstelling wanneer de test negatief is. Nu maar wachten tot ik ongesteld wordt.

5. loes1201

loes1201 Lid

9 okt 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    Zoals ik al eerder schreef ben ik nu 2 dagen overtijd, gistermiddag een test gedaan, maar negatief. Nu begin ik al een paar uur erg te ruiken (van onderen). Is voel me erg vies, weet niet wat het is. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Weet iemand wat dat is? Ik weet dat het een vreemde vraag is, maar ik zit er een beetje mee in de maag.

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Loes,

Er bestaan hier geen vreemde vragen hoor meid! Helaas kan ik je niet veel verder helpen. Ze zeggen wel eens dat zwangere meiden een vreemde geur ruiken aan hun urine, maar ik zou jezelf nog geen valse hoop geven.

Ik zou over een dag of twee nog eens een test doen. Tip: misschien kun je het beste testen met ochtendurine. Ze zeggen dat je dan het snelste positief kan testen met ochtendurine.

Liefs en succes met wachten meid,
    Josien

7. loes1201

loes1201 Lid

9 okt 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb eea opgezicht hier op de site. Het komt overeen met de verhalen overde visgeur :oops: Denk dat het dan een schimmelinfectie is.

8. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Loes

Ik weet niet of je ook pas geleden sex hebt gehad, zo ja dan schijnt dat heel normaal te zijn heb ik gelezen hier op de site, had gelezen dat het met de veranderende zuurtegraad van je vagina te maken heeft, en dat daar die geur vandaan komt.

Liefs wolly :)

Deel Deze Pagina