Hallo dames, Ik heb de Joolz kinderwagen en de maxi cosi cabrio fix. Voor in de maxi cosi heb ik een speciale zak van Jollein. Voor in de Joolz heb ik op dit moment nog geen dekentje, wel een hoeslaken. Zijn er mensen die deze zak ook voor de kinderwagen gebruiken?
Niet bekend mee, ik gebruik gewoon een wiegdekentje met wieglakentje in de kinderwagen, en een aankleedkussenhoes als onderlakentje/ matrasbeschermer.
We hebben de Nautic Edition van Joolz en daar zat al een dekentje bij geleverd? Wij hebben in de Maxi-Cosi ook zo'n speciale "zak" gebruikt, dat vonden we erg fijn. Maar lijkt me niet zo handig om die er steeds uit te halen om in je kinderwagen te leggen. Ik zou dan toch voor een fijn dekentje gaan..
in de kinderwagen ( ik neem aan dat je de kinderwagen reiswieg bedoelt ??) gebruikten wij altijd een wiegduodeken, in de wandelwagen zelf vanaf 5a 6 maand hadden we een universele voetenzak
wij hebben ook de joolz en hebben gewoon een koeka deken voor in de wagenbak gekocht.. dat gaan we denk ik gebruiken.. verder hebben we ook die voetenzak van joolz misschien kan die ook in de bak gebruikt worden maar dat weet ik niet zeker..
wij hebben ook een joolz, met daarbij de voetenzak. die past volgens mij alleen maar bij het stoeltje, niet in de bak. Voor de mc hebben wij ook een zak van jollein, maar die lijkt me ook niet geschikt voor in de reiswieg van de joolz. Wij hebben gewoon een leuk dekentje laten maken. Ook wil ik nog een lodger wrapper erbij, denk dat het anders in de winter wel koud is met alleen een dekentje
Wij hebben een lodger wrapper gekocht voor de Joolz en daarnaast hebben wij een voetenzakje van Joolz erbij gekocht. Even off topic. Moet er nog een hoeslaken worden gebruikt? Ik las dat de matras die bij de Joolz wagen wordt geleverd een anti allergeen matrasje is net zo een matrasje als de aerosleep. En over de aerosleep moet juist geen hoeslaken worden gebruikt.