Help! Belastingdienst zegt ander rekeningnummer doorgekregen te hebben

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Sorry dat ik zo laat reageer. İk had meteen maandag gebeld ze zeiden dat er 2 aangiftes waren gedaan. 1 met mijn rekeningnummer en een andere. De boekhouder die het voor ons invult eeft het nagegeken hij had niets fout gedaan. İk moest een formulier invullen tekenen en retour sturen zodat ze het rechtzouden zetten maar kreeg de zelfdedag nog een brief waarin stond dat ik had aangegeven mijn rekeningnummer te willen veranderen inde brief stond dus dat ze dat foute rekeningnummer weer hadden veranderd. Vreemd want ik had en paar uur voor dat ik de brief had ontvangen gebeld

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    das wel erg bizar zeg !!!

toch nog maar eens bellen dan maar voor NOG een keer een formulier in te vullen met het goede rekening nummer. Je zou er toch niet aan moeten denken dat iemand straks jou geld op de bankrekening krijgt.

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb je eerder al eens een bedrag terug gekregen van de belastingdienst of is dit de eerste keer?
    Ik heb nl zelf ooit bij de belastingdienst (auto) gewerkt, en het kwam wel eens voor dat als je bijv een auto ooit op naam hebt gehad en je ouders/broer/zus ed deze betaalden, dit rekeningnummer ook voor de andere belastingen in het systeem kwam te staan voor teruggaven. Zo bleek het geld toch dichterbij dan verwacht en was het makkelijk onderling te regelen ipv dat de bank het moet regelen.

Deel Deze Pagina