pff niet alweer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door grummelke, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    goedemorgen meiden

dinsdag ben k bij de vk geweest voor controlle alles was netjes in orde alleen mijn buik is weer veelste te groot heb nu een buik voor iemand van 40 weken :( word hier zo gek van nu moet ik dinsdag weer terug naar de vk en als ie dan weer gegroeid is weer naar het ziekenhuis krijgen we weer alle tests opnieuw heb er echt geen zin meer in this allemaal zo zwaar kan amper lopen van de pijn van mij mag ie gewoon komen maar de vk zei dat ze liever had dat ie nog ff bleef zitten ik hoop zo dat me buik niet meer groeit pff sorry voor me gezeur moest het even kwijt

groetjes grummelke

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Pff das idd shit zeg. is alleen je buik te groot of ook je kindje?

Hopelijk heb je gelijk en groeit je buik niet meer dan kun je nog ff van de rust genieten.

En trouwens als je zoveel pijn hebt enz dan vraag of de verlos langs jou komt! Die van mij komen ook thuis controles doen!

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    dinsdag ben k bij de vk geweest voor controlle alles was netjes in orde alleen mijn buik is weer veelste te groot heb nu een buik voor iemand van 40 weken

@Grummelke, is dit je tweede kindje?
    Omdat je schrijf weer...
    Misschien heb je wel veel vruchtwater, daarom dus die dikke buik.
    Had ik ook van mn dochter, en zal nu ook wel zijn ;)
    Ze schatte mijn kindje op zo'n 7 a 8 pond, maar ze was maar 5 en een half!
    Had echt enorm veel vruchtwater, toen het gebroken was, was het meer als de helft minder, leek wel vier mnd zw.

Dus vk's hebben het vak mis, is vaak gis werk, zoals missgroovy ook schreef, is je jindje ook groot?

jessica

4. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    hoi hoi

nee alleen me buik is te groot de kleine ligt netjes op schema this me eerste kindje maar wel al de derde keer dat k naar het ziekenhuis moet omdat me buik te hard groeit heb ook al echo's gehad hieruit bleek dat de kleine op schema ligt ik heb niet te veel vruchtwater dus gewoon normaal en geen suiker enzo daarom vragen ze zich ook af waardoor die zo groot is omdat alles netjes in orde is maar heb ut gewoon gehad met dat zieknhuis in en uit

groetjess grummelke

Deel Deze Pagina