Geen zin ...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Missy1978, Nov 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missy1978

Missy1978 Actief lid

Oct 20, 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Misschien (ik hoop het) hebben meerdere meiden dit maar sinds ik zwanger ben heb ik gewoon GEEN zin in sex ! Ik zit er best mee omdat mijn vriend wel wilt. Hij heeft gelukkig wel begrip voor mijn gevoel maar toch ik vind het gewoon niet leuk voor hem !

2. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het kan wel eens zijn dat je in die periode minder zin hebt, dat schijnt na de eerste 3 maanden te veranderen.

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    hier nog 1! Ik heb er ook veel minder zin in! Ik heb gewoon even geen zin in gehannes aan me lichaam(erg kriegelig en niet lekker)!
    Ik baal er ook van..ook voor mijn mannetje! Maar ik weet zeker dat het straks wel weer goed komt! Heb het me man ook uitgelegt en ik probeer hem gewoon op een andere manier te verwennen! hahaha Manieren zat zonder dat ik met dat gehannes zit! Kus miek

4. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Had ik ook hoor....
    Maar sinds de laatste week ben ik niet meer te houden! :oops:
    Wordt vast wel weer beter dus!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb dat dus ook vreselijk gehad... en helaas niet alleen de eerste 3 maanden :(

Maar inmiddels is de zin echt wel weer terug, heeft alleen iets langer geduurd :D

6. Missy1978

Missy1978 Actief lid

Oct 20, 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Ok gelukkig dat ik niet de enige ben ! Was al bang aan het worden weer maagd te worden :) ik hoop maar dat het snel terug komt want ik had nooit wat te klagen ! :oops:

7. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier idem dito, lust er nu wel weer pap van ;)

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Bij mij juist het tegenovergestelde... heb constant zin in sex :oops:

9. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ach...ik ben ook wel eens actiever geweest op dat gebied :)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Bij mij is het ook weer terug.

De eerste 3 maanden even minder, maar nu weer gewoon als anders.

:p

11. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nou, ik heb het nog steeds hoor, heb nog steeds geen zin, als ik eenmaal in bed lig, ben ik kapot en het is hier te warm in huis om het spontaan op de bank, wasmachine, keukenrand of weet ik veel waar te doen (trouwens dat spontane gaat er met een kleintje ook wel een beetje vanaf hoor moet ik zeggen, hihi)!

Maar geen zin in sex is heel herkenbaar en ik had het bij de tweede juist weer een hele tijd na de bevalling dat ik geen zin had!

12. Niet meer actief

Ik had tijdens de hele zwangerschap geen zin. :oops:

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    de eerste 12 weken vonden we het wel eng om sex te hebben dus was het gewoon het standaard sex met niks meer of minder.
    daarna echt super weken gehad. totdat me slijmprop verloor sinds dien moet me vriend voor het zingen de kerk uit. hij vind het helemaal niks en wil daarom geen sex meer. hij vind het te eng.
    dus hier zijn de rolle omgedraaid.

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik had die heerlijke sexhormonen ook niet bij mijn eerste zwangerschap en ik vrees dat het bij deze ook niet komt.

Helaas voor mijn man. Die wil wel maar het werkt toch niet als ik niet wil.
    Dus hij wacht geduldig af.

15. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik had de eerste 3 maanden juist veel zin, maar de laatste paar weken niet meer!Ben `s avonds ook wel erg moe, maar mijn mannetje ook, dat scheelt, hahaha!(Werken allebei, hebben al 3 kids lopen...)
    Komt vanzelf wel weer en als het dan een keer gebeurt, spatten de vonken er ook wel vanaf :D

Liefs Emma

16. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik had de eerste 3 maanden juist veel zin, maar de laatste paar weken niet meer!Ben `s avonds ook wel erg moe, maar mijn mannetje ook, dat scheelt, hahaha!(Werken allebei, hebben al 3 kids lopen...)
    Komt vanzelf wel weer en als het dan een keer gebeurt, spatten de vonken er ook wel vanaf :D

Liefs Emma

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik moet zeggen dat ik de eerste paar weken erg bang was, vooral omdat het pijn deed. Nu hebben we nog niet veel sex, mn vriend zou willen dat het meer was, daarom hoop ik eigenlijk ook dat de zin er toch echt wel komt. De passie is er nu gewoon een beetje vanaf. Misschien komt dat ook weer door de aankomende verhuizing enzo, maar goed. Als we in ons nieuwe huisje zitten hoop ik echt dat het allemaal beter gaat.

Liefs,
    Duveldraakje

18. rebtam

rebtam Actief lid

Jun 27, 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou moet zeggen dat we na de bloeding het allebei heel erg eng vonden maar nu we de (risico weken) voorbij zijn begint het toch wel weer vanouds te worden.

hihihi :)

19. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    De eerste paar weken hoefde het voor mij ook niet zo nodig. Daarna vond ik het zelfs lekkerder :D
    Bij ons is het juist omgekeerd. Ik heb meestal meer zin in sex dan mijn vriend (misschien het leeftijdsverschil :( ). Nu ik zo ver zwanger ben, vindt hij het ook een beetje eng.

20. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Wat is dat toch af en toe met die mannen ik moet soms zo lachen er zijn namelijk mannen die het eng vinden om het dan te doen en als je vraagt waarom dan , dan zeggen ze bang dat de baby er last van heeft . Ik denk dan of ben je bang dat je jonge heer ineens word vastgepakt in de zin van weg wezen joh hahahaha onzin natuurlijk allemaal.
    Ik heb het ook dat ik nu wat minder zin heb maar dat komt voornamelijk doordat ik sávonds erg misselijk ben en ja zo tussen de bedrijven door liggen te kokhalzen lijkt mij niet bepaald sexy of om opgewonden van te raken :rolleyes: . Ik weet wel dat ik bij mijn jongste na 3 maanden ook ineens mega zin kreeg en niet meer te houden was dus wie weet word dat gevoel bij sommige na die eerste 3 maanden ook wel weer anders.

xxx Jet

Share This Page