Hoi! Even een vraagje de ovulatie test knalde hier op 15 april.. Zondagochtend 22 april voelde ik lichte menstruatieachtige krampjes.. Ik was met mijn zoontje ook een maand na het stoppen met de pil zwanger geraakt. Maar omdat ik mijn natuurlijke cyclus nog niet weet..weet ik niet wanneer ik kan testen Ik zou tussen 28 en 30 april ongesteld moeten worden. Zouden die krampjes een innesteling geweest kunnen zijn Dit was op cyclusdag 25 en de ovulatieknaller op dag 18 Groetjes Kim
Het kan. Het kan ook niet. Een testje doen kan je doen. Als t een innesteling was dan zou je Nh wel licht positief kunnen testen
15 april posi ovu is uiterlijk 17 april je eisprong. Krampjes en dus de innesteling op 5 dpo is wel heel erg vroeg, maar niet onmogelijk. Als het de innesteling was afgelopen zondag dan zou je met de predictor early vanmiddag al heel licht positief kunnen testen . Gewoon ff 3 uurtjes niet drinken en dan testen.
Is dat niet vroeg? Ook een positieve test op de 15e... maar mij lijkt dat ik nog een weekje moet wachten..