Hey iedereen, Ik heb een vraag.. Is een miskraam alleen te kenmerken aan veel bloedverlies Of kun je ook een miskraam krijgen zonder enkel bloedverlies? Het lijkt net of het gestopt is met leven alsof me buik platter is geworden en ik er niks meer van merk. Maak me zon zorgen weet niet wat ik moet doen heb precies over een week pas de afspraak bij de vk Help
he dreams, Als je het niet vertrouwt zou ik morgen al de verloskundige bellen en de situatie uitleggen. Misschien kan zij dan iets voor je betekenen. Succes , ik hoop dat het allemaal goed is! Liefs Marie
Ah ja dacht ik ook al aan maar ik dacht van misschien een beetje vroeg en klinkt mss te overbezorgd, ik heb nog geen afspraak gehad en dan alweer bellen. Alhoewel ik me afspraak eigenlijk al 22 mei had maar ivm examens verzet is naar 4 juni. Bedankt voor je reactie ! Groetjes
dreams maak je geen zorgen, dat je buik platter lijkt komt doordat je darmen waarschijnlijk minder opgezwollen zijn..
hoi dreams, ik sluit me aan bij lentefee. Als je ongeveer 10 weken bent, is het meestal zo dat je vooral een buikje hebt van je darmen. (en dat kan ook per dag verschillen). Je baarmoeder is nog niet zo erg gegroeid en je kleintje is nog piepklein. sterkte, hoop dat je snel gerustgesteld bent Amber
Heey lentefee en amber.. Bedankt voor jullie reacties ja ik heb ook al wat stress de laatste dagen maak me veel druk om bepaalde dingen maar jullie stellen me wel even gerust, dankje! ik wacht nog maar een week af zeg ik het gelijk bij de afspraak en erna ga ik toch na centerparc dus even van de rust genieten en weg van de stress Groetjes Dreams
dreams: ik zou me ook niet te veel zorgen maken een beginnende miskraam is toch echt met bloedverlies en zelfs als je bloedverlies hebt dan is het nog niet altijd een miskraam, dus maak geen zorgen voor de dag van morgen. geniet er van. en geniet van je vakantie straks doet je goed. liefs miriam
Hoi Dreams, Herkenbaar je angst. Ik had dat ook rond een week of 10, ik moest vanaf een week of 8 mijn positiekleding al aan, en met een week of 10 kon ik van de een op de andere dag ineens mijn eigen kleding weer aan vond het ook heel frapant, maar het hoeft niets te zeggen. Bij mij bleken er zelfs 2 kleintjes te groeien Succes in ieder geval, het blijft hoe dan ook onzeker als je nog niets gezien hebt, nog een weekje meis, dan ben je vast gerustgesteld.
heey mars , hihi inderdaad en frapant verhaal, maar zeker niet verkeerd Proficiat met je 2 kleintjes ik heb toen straks van 9 tot 10 even een uurtje gerust en ga dadelijk slapen. Ik probeer mezelf veel rust te gunnen en eten wanneer het kan, want misselijk ben ik nog altijd. Dat is dus wel een goed teken. Verder probeer ik me idd niet al te druk te maken en maar deze week af te wachten ! Thanks voor je lieve reactie En succes met je 2 kleintjes Groetjes
Hej meid, als je echt ongerust bent zou ik gewoon de vk bellen hoor daar zijn ze voor hoor Toen ik zwanger was heb ik regelamtig aan de telefoon gehangen Maar denk dat het bij jou wel goed zit hoor, mijn miskramen gingen gepaard met bloedverlies en de 2e met veel buikpijn. Dus maak je niet teveel zorgen en geniet lekker van het ukkie in je buik
Ja za ik doen dankje ! ik heb bijna geen buikpijn meer het enige wat ik eigenlijk heb is misselijkheid en me buik leek anders ik had gewoon opeens zon gevoel , maar ik wacht deze week gewoon even af ik ga dalijk even naar prénatal en dan even leuke dingetjes kopen zodat ik er niet aan denk Bedankt voor reactie en succes ! Groetjes