Hoi, Voel me zo ontzettend zwanger dat ik vanavond getest heb met de matcare ultra. Er kwam een doorzichtige streep in beeld na ongeveer vijf minuten en die kleurde later wit. Wie heeft dit ook gehad?
Da's helaas gewoon het voorgedrukte streepje wat roze/blauw zou moeten kleuren als je zwanger bent... hij verkleurt net iets anders dan de rest van het stripje.
Geen idee... Maar ik heb het zelf ook wel eens gehad, en ook gehad dat dat niet gebeurde met hetzelfde merk testen. Hoop voor je dat er over een paar dagen alsnog een mooie roze/blauwe streep verschijnt!
Hoi Zonnebloem, De streep moet een roze of blauwe kleur hebben, zoals miepie al zei. Ik heb het ook al eens zien staan op mijn zwangerschapstest en ben hierna wel ongesteld geworden. Veel succes en ik hoop dat je snel positief zult testen. Liefs Hummel.
de streep moet idd roze of blauw zijn en even dik als de controlestreep. een grijs of wit lijntje is een indroogstreep. dat kan aan de test liggen maar ook aan de hoeveelheid urine die je hebt gebruikt. Ik heb dat zelf ook weleens gehad en dacht toen zwanger te zijn, maar helaas!