Hallo Dames, Ten eerste ik heb normaliter een cyclus van 28 dagen en zit nu al op dag 53. Dit komt omdat ik begin augustus een vmk heb gehad. Nu weet ik totaal, maar dan ook echt totaal niet waar ik zit in mijn cyclus. Vandaag dus een ovulatietest gedaan en een zwangerschaps test. Hieronder het resultaat: Ik snap het nu echt niet? iemand dit ooit gehad? Dit is de ovulatietest:
Dit is de zwangerschapstest: Ik denk dat ik voor de zekerheid toch maar ga klussen vanavond, maar toch raar!
Ik denk dat je dan misschien toch zwanger bent... Anders even zwangerschapstesten blijven doen, om te kijken of de streepjes lichter worden. Want ik neem aan dat het hcg van je miskraam nu toch wel uit je lijf moet zijn!
Jou laatste foto is naar mijn weten een test van de kruidvat 2 voor 5? Die geeft duidelijk aan dat je zwanger bent!! Heb je geen digitale (zwanger-niet zwanger) in huis?
Volgens mij kan een ovulatietest wel positief worden bij een zwangerschap (had ik dus ook) maar een zwangerschapstest wordt volgens mij niet positief bij een ovulatie. Dus ik denk ook zwanger!
ik denk ook dat je misschien alweer zwanger bent. Ik zou contact zoeken met een vk of ha om je probleem voor te leggen zodat zij een echo kunnen maken of bloed kunnen prikken.
ik zeg zwanger . een ovulatietest reageerd namelijk positief op een zwangerschap. een zwangerschapstest zeker niet op een ovulatie. ik zeg een dikke proficiat
heb je na de mk ook alweer een nega test gehad toevallig? want dan is het zeker een nieuwe zwangerschap! zoals hierboven gezegd wordt, worden ovu testen wel posi bij zwangerschap, maar andersom niet... hoop voor je dat het alweer opnieuw raak is!
Ik denk zwanger! Ik teste ook postief met de cb ovutesten toen ik net zwanger was. Ik denk dus dat ik je mag feliciteren
och meid, je bent echt wel zwanger!!!!!!! Een ovutest KAN reageren op een zwangerschap! Ik zeg dus gefeliciteerd!!!
Heb je na de miskraam al een negatieve test gehad? Als dit het geval is ben je zwanger. Is dit niet het geval zou ik maandag de huisarts even bellen en vragen om een bloedtest.
ze praat over begin augustus, hcg zou dan nu toch wel uit der lichaam moeten zijn van de eerdere vmk. zou dan bijna 2 maanden geleden zijn. hoever was je zwanger? nog pril? hoe korter je zwanger was hoe sneller het hcg uit je lichaam is/was. ik vind hem te mooi positief om te zeggen dat je niet zwanger zou zijn.
Ow ik word helemaal verlegen van alle reacties, wat lief. Ik heb na de vmk een echo, bloedtest en zwtest gehad. Echo was prima, Bloedtest HCG 1.2 en zwtest negatief. Ik heb wel ooit vernomen dat een zwtest misschien ook posi kan worden tijdens een ovulatie, maar dat is dus niet zo begrijp ik? Ik heb de zwtest foto ook na 1 min. gemaakt en eigenlijk is de tweede nog duidelijker geworden.
Ik zeg ook zwanger! Bij mij reageerden ovutesten ook posi toen ik zwanger was, en niet zo'n beetje ook. Gefeliciteerd!
Ik zeg ook zwanger. Een vriendin van me heeft me tijdens mijn vorige zwangerschap een ovutest laten doen en toen verscheen er ook een Succes, en misschien inderdaad een digitale zwangerschapstest doen.