(Zwangere) dames, wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Dag dames,

Ik wil eerst voor opstellen dat ik bijna zeker weet/denk niet zwanger te zijn.

Toch is het mij deze maand opgevallen dat ik sinds mijn ei links onderin mijn buik een soort trekkende pijn heb. DIt begon gelijk ná mijn eisprong en komt en gaat sinds die tijd. Maar echt alleen links en daar voelde ik ook mijn ei.

Herkennen jullie dit?

Liefs,
    Hope

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    sorry hope kan je niet helpen...heb nu ook flinke steken, maar heb het idee dat ik alleen dingen vol als ik hier op het forum aant neuzen ben haha:S

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hahahahahahhaha Sylcor, gekkerd..

Nee dit verbeeld ik me echt niet en ik weet het zo goed omdat alles wat ik voel alleen links is haha

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Hope, ik heb dat vorige maand ook gehad, direct na mijn eisprong. Trekkende pijn, nouja zeurend gevoel. En steekjes onderin mijn buik en zij. En zes dagen na mijn ei, ongelovelijke krampen, nog heftiger dan menstruatie pijn. Toch werd ik helaas ongesteld, terwijl ik er bijna van overtuigd was dat ik zwanger was. Normaal cyclus van 28 dagen, nu was ik 2 dagen overtijd, maar toen kreeg ik zo'n raar gevoel door me heen, voelde me licht in mijn hoofd, kreeg ontzettende krampen, kon niet liggen, lopen of zitten en hup, ongesteld... stolsels erin bah! Vroege MK of toch ongi, geen idee.. Misschien maar goed dat ik nog niet getest had.
    Dus wie weet, ben je wel zwanger! Maar het kan ook na pijn zijn van de eisprong!

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    G89, gelukkig heb je idd niet getest en verder niet over nadenken. Kun je jezelf anders gek mee maken. Maar je kent het dus wel. Het enige vreemde is dat het aan 1 kant is, verder is het niet heel pijnlijk. Maar ja, over een paar dagen weet ik meer al vrees k het ergste.

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    nee hope bedoel niet dat je het inbeeld...sorry misschien verkerd neergezet. wilde r mee zeggen dat ik jou niet kan helpen en dat ik ook pijn heb maar bij mij alleen zo is als ik dus hier zit....wilde ff mijn ding kwijt in jou topic maar bedoelde het niet met jou

sorry

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Weet niet wat ik vandaag heb maar iedereen begrijpt me verkeerd :oops: kijk maar bij NOD november hahaha

Ik begreep hoe je het bedoelde en vond jouw stukje zo grappig maar wilde nog voor de andere duidelijk maken dat het mij er om ging dat ik links de pijn heb haha. Maar las er totaal niet in dat je dacht dat ik het mij verbeelde hoor :D

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi hope ,
    Ik had de laatste keer dat ik m,n ei sprong had echt ontzettend veel pijn! Zat nog even te denken aan een acute-blindedarm ontsteking!
    (heb altijd wel pijn en kramp maar dit was echt ongelooflijk)

Toen is het 3 dagen rustig geweest , daarna begonnen de steekjes en krampjes.
    Maar meer in het midden van m,n onderbuik.
    Niet echt aan 1 kant....

Hoop dat ik je hiermee toch een beetje heb geholpen....

Liefs Melanie

9. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hey Melanie, daar heb je mij zeker mee geholpen. Ik heb het alleen aan een kant en totaal niet zoals jij beschrijft dus dat beetje hoop in mijn achterhoofd kan ik beter gelijk wegdenken haha anders blijf ik hoop houden en wordt de klap groter..

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nee ken t niet sorry!

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Helaas ccwoman, zo geloof ik sneller dat ik ongi wordt hahaha

geniet je een beetje van je zwangerschap?

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ja, klopt. Ik had het ook aan één kant! Vorige maand en de maand er voor had ik ook veel slijm rond mijn eisprong, deze maand veel minder. Kan ook per maand verschillen. De ene keer kan de eisprong aan de linkerkant zijn en de andere keer aan de rechterkant. Mijn 1e cyclus maand was 28 mijn 2e was 30 en mijn 3e weet ik nog niet.
    Hou maar cyclus van 28 aan. Dan zou mijn eisprong gisteren geweest moeten zijn, maar tot nu toe had ik na mijn eisprong altijd last van mijn borsten. Nu nog niet te bekennen, dus misschien is hij nog niet geweest. Even afwachten dus, elke maand is weer een spannende maand. Wel weet ik ondertussen ondanks dat we nog maar in ronde 3 zitten, dat ik me niet weer vast wil klampen aan krampjes, steekjes, misselijkheid etc. Daar door maken we ons alleen maar gekker. Je lichaam kan je gewoon echt voor de gek houden, waardoor wij misschien denken: " Hé misschien ben ik wel zwanger, ik voel een nieuw krampje " .. Nee, dat heb ik me al snel af geleerd. Oh, dat klinkt wijs haha! Ik wacht netjes mijn NOD dag af, al is dat af en toe wel erg moeilijk pff...

13. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik herken het weer wel....

Deel Deze Pagina