Jeetje joh.. wat zul jij zenuwachtig zijn! Heel veel succes maandag en uiteraard wil ik heel graag antwoord terug lezen!
wat spannend Miranda, veel succes maandag! Ik vraag me ook erg af of ik zwanger ben.... Heb er ook flink wat testen tegenaan gegooid die allemaal negatief waren totdat ik gister testte, nadat ik na 3 dagen nóg niet ongesteld was geworden, zie ik daar ineens een heel dun vaag streepje! Nou die had ik bij die andere testen écht niet gezien! Ook vriendlief zag het streepje en ging mee om een Clear Blue test te halen. Eenmaal thuis verscheen ook daar een vaag plusje. Een bevriende huisarts gebeld die me direct feliciteerde. Een streepje is een streepje, hoe vaag hij ook is, zei hij. Vriend gelooft het niet en daarom vanochtend weer getest en weer een vaag plusje. Van de weeromstuit begin in ook nog te vloeien... Nu weet ik het natuurlijk helemaal niet meer! Wie kan me geruststellen?
Hallo Krissy, Dank je wel, dat je me succes wenst dat zal ik hard nodig hebben want de zenuwen gieren me door mijn strot nu , Maar even bij jouw vraag terug komend, sorry maar daar snap ik niets van. Ik bedoel niet je verhaal maar dat de testen positief uitslaan en dat je nu vloeit. Is het veel wat je vloeit? Of zomaar een beetje? Als het zomaar een beetje is dan kan dat altij in de eerste maand van je zwangerschap dat heeft nl met de innesteling te maken zeggen ze. Maar ik zou toch voor de zekerheid even langs de huisarts gaan als ik jouw was. Ik hoop dat ik je een beetje gerustgesteld heb nu en ik hoop het beste voor je ! Groetjes van Miranda
Helaas tot op het moment supreme was ik niet ongesteld geworden en net voordat ze een echo willen maken word ik ongesteld! Balen Balen en nog eens balen, ik was er goed ziek van. Maar goed! Het is niet anders he? Groetjes Miranda
Hey Miranda, wat ontzettend balen! Wat kan je lijf dan met je sollen he? Heel erg oneerlijk. Bij mij is het vloeien overgegaan in bloeden. Erg heftig, grote stolsels en erge krampen. Volgens bevriende huisarts toch een vroege miskraam.... Volgende keer beter hopelijk, voor allebei. Sterkte!
Krisy, wat rot voor je, het lijkt inderdaad op een vroege miskraam ja. Dat is echt gemeen zo he? maar goed zoals je als zegt volgende keer beter. Groetjes Miranda