Hey iedereen ben hier net nieuw van vandaag en vind dat hier wel interessante dingen staan ik stel me toch ook vragen hoor mijn cyclus is 21 dagen ben gestopt met de pil van in september ik ben nu 8dagen overtijd heb deze morgend getest en het was negatief weten jullie misschien raad heb maar 4 symptonen gerommel in de buik, onderrug pijn ? veel honger zelfs s'nachts en kan moeilijk kaka doen weten jullie miss raad groetjes janake
Als ik jou was zou ik even naar de HA gaan voor een eventuele bloedtest. Misschien dat hij/zij je verder kan helpen. Liefs, Duveldraakje
Zou ik misschien zwanger kunnen zijn wat denk jij is dat normaal dat de test negatief lijkt te zijn liefs jana
Het kan zijn dat je aan t ontpillen bent. Ben je wel na het stoppen van de pil ongesteld geworden? En was dit ook 21 dagen? Ik durf echt niet te zeggen of je zwanger bent of niet, daarvoor zou ik echt naar de huisarts gaan. Liefs, Duveldraakje
µ ja ik ben gestopt sinds 4september de maandag na onze trouw heb dan 2maal mijn maandstonden gekregen met een syclus van 21dagen liefs jana
Jana, Ik zou me niet meteen zorgen gaan maken als ik jou was. Is heel normaal dat als je nog maar net gestopt bent (ook sept. is nog maar net gestopt) je lichaam even tijd nodig heeft om weer een nette cyclus te krijgen. Nou is 21 dagen ook erg kort, dus misschien doet je lichaam het op dit moment juist geweldig! en is hij hem langer aan het maken. Ik hoop natuurlijk dat je helemaal niet meer ongi wordt, maar gewoon even afwachten meis. Groetjes Monique
vooral de 1e paar maanden na het stoppen met de pil kan je menstruatie nog wel eens uitblijven of wisselen tis in principe niks om je zorgen over te maken, zolang je negatief test moet je er vooralsnog van uit gaan dat je lichaam nog even bezig is zich te herstellen meid.. heel veel succes
Ik ben het hier mee eens. Ik ben dan wel meteen zwanger geraakt, maar er zijn zat meiden die eerst moeten ontpillen. Misschien dat je cyclus nu gewoon wat langer wordt, vind 21 dagen sowieso al erg kort, ik was t zelf altijd 31 (met de pil) en na het stoppen met de pil 28 dagen. Maar goed dat was ook maar een keer aangezien ik nu al 10 weken zwanger ben. Mocht je je wel zorgen maken, ga even naar de huisarts die kan je vast en zeker meer vertellen. Liefs, Duveldraakje
Hallo hier ben ik nog eens ik ben nu al 28dagen met mijn cyclus en ben er al terug over langer kan mijn syclus nu echt niet zijn volgende week ga ik naar de dokter hopelijk krijg ik goed nieuws liefs jana
die zal je ongetwijfeld hetzelfde vertellen meid, en dat is dat je lichaam het nu zelf zal gaan moeten regelen en dat de duur van je cyclus nog al eens kan verschillen per maand... hoe dan ook succes
Mijn eerste cyclus was 25 dagen, 2e 27 en nu zit ik al op 29 dagen. Maar ook negatieve test. Ook voel ik me niet zwanger. Ik heb wel al een tijd het gevoel dat mijn ongi eraan komt, maar het komt. Mijn borsten zijn groter etc, maar het echte zwanger gevoel is er niet. Dat had ik bij mijn 1e keer (is geeindigd in MK) en bij merijn wel. DUs ik ga er ook vanuit dat mijn lichaam beetje van slag is en aan het ont-ringen (heb nuvaring gebruikt) is. Dit zal bij jou vermoed ik ook het geval zijn als je nu met 11 dagen overtijd nog steeds negatief test.
Ik heb bloed laten trekken en de uitslag is ook negatief, nu ik ken 2 mensen die dat ook hadden negatieve testen en het bloed ook negatief en toch waren ze zwanger want heb nog altijd mijn maandstonden niet. Liefs Jana
ik ook nog steeds niet ik dacht vanochtend dat de duiveltjes zouden komen, maar dat bleef bij een paar kleine krampjes en nog altijd niet... Ik heb nog nooit zo uit gekeken naar het ongesteld worden.. Ik geloof namelijk nog steeds niet dat ik zwanger zou kunnen zijn.. mijn gevoel zegt dat echt...