Logisch dat je je zorgen maakt. Op zich kan bloedverlies (eerlijk is eerlijk vaak niet zo'n goed teken maar er zijn veel vrouwen die bloedverlies hebben gehad en waarbij de zwangerschap toch goed is gegaan). Heb je krampen of buikpijn erbij?
ik heb geen krampen, net de verloskamer gebeld en ik mocht komen voor echo, ze heeft de hele tijd over een echo en waarschijnlijk kunnen we nu niets zien zegt ze!!!!maar ik wil geen echo zeg ik, ik hoef maar bloedonderzoek!!!! dus ze gaat overleggen met de gynaceloog!!!! het ziekenhuis is best ver en ik zit tegen op te kijken, omdat ik icsi deed in samenwerking met zwolle moest ik naar het ziekenhuis Drachten en Drachten is ver bij mij vandaan!!!! en daar is er geen treinverbinding, alleen maar bussen en ik ben bang om in de bus te stappen!!!
Ik heb net contact gehad en ze willen liever alles in hun ziekenhuis laten doen, ze zijn tegen om het ergens anders te doen met reden je bent hier onderbehandeling en dat ze veel van mij afweten! Nu zegt ze geen echo en geen bloedonderzoek, ik mag donderdagmiddag bellen voor een afspraak voor bloedtest! En ik zit nog in onzekerheid en mijn man begrijpt mij ook niet denk ik. Hij vindt ook te vroeg! en hij is eens met het ziekenhuis. Ben ik echt haastig! Ik denk dat ik een digitale cb met indicator bestel, misschien geeft het wat meer rust tot donderdag!
jeetje joh, wat een stress! Hoewel ik je HEEL goed begrijp, begrijp ik het ziekenhuis ook. Als het mis gaat, gaat het mis, daar kunnen ze niks aan doen. Als het goed gaat, gaat het goed. Ook daar kunnen ze niks aan doen. Het is gewoon domweg afwachten! Mij troost de gedachte altijd, dat je niet minder zwanger wordt als het langer duurt. Als het goed is, blijft je kindje gewoon wachten en kun je misschien al iets zien bij de echo! Ik hoop dat je een beetje rust kan vinden en het lot kan aanvaarden. Met zo'n intensieve behandeling snap ik echt helemaal dat je het NU wilt weten. Zorg even goed voor jezelf meis. Lekker rust nemen, verdrietig mogen zijn, hoop mogen hebben. Sterkte
Precies wat Evira zegt. Als het goed zit, zit het goed, als het niet goed zit niet. Je hebt er totaal geen invloed op en geen test kan je daarbij helpen. Heel frustrerend... Ik heb ook bloedverlies gehad de dag na mijn positieve test. Zelfs stolsels erbij en ik werd helemaal gek toen. Huisarts gebeld en de verloskundige. De huisarts adviseerde om af te wachten en over een paar dagen weer te testen. Natuurlijk niet een paar dagen gewacht maar gewoon de volgende dag verder getest en de dag erna en de dag erna. Steeds oplopende testjes en het zat gelukkig ook goed. Verloskundige zei toen ook dat ze wel een echo kon doen maar dat ze alleen kon zien dát ik zwanger was, niet of het goed zou zitten (omdat het te vroeg is om een hartje te zien). Dus ik heb ook gezegd dat ik geen echo heb. Dat ik zwanger was had de test mij ook al verteld Zou denk als ik jou was je huisarts bellen morgen en wel vragen om een bloedtest ivm je medicijnen. Als het bloedverlies erger wordt en je krampen krijgt ben ik bang dat het niet goed zit. Maar hoop natuurlijk voor je dat het oud bloed is dat je kindje even aan het opruimen was en dat het gewoon goed zit! Heel veel sterkte met afwachten, laat je maar lekker verwennen meis!
De vrouw van de verloskamer wou niet dat ik overal ga testen! maar ik denk zelf ook voor de optie om naar mijn huisarts te gaan, moet ik dan de vrouw van de verloskamer op de hoogte houden? anders lijkt zo dat ik mijn afspraken niet nakom! want ik zou haar donderdagmiddag bellen
Overal ga testen? Wat een onzin.. Ze wil dus gewoon dat je naar hun toe komt. Gewoon naar je huisarts hoor, vind het lang wachten tot donderdag! Hoe gaat het nu? Heb je nog veel bloedverlies?
Jaaaaa Nadin ik zie hem hoor! Ik snap dat het erg onzeker gevoel voor je is ivm bloedverlies wat zeggen ze op het zh?
Ze zeggen dat ze nu niets kunnen zien via echo en bloedonderzoek. maar ik geloof het niet, via bloedonderzoek kunnen ze wel zien of ik zwanger ben toch! ik heb besloten om morgen om 08.00 bij de huisarts te gaan en dit voor te leggen bij de assistente
Vanmorgen bij de huisarts geweest en mijn verhaal uitgelegd en die heeft de foto ook gezien en zegt dat ik zwanger ben. Verder wil ze geen bloedtest doen, ze weet zeker dat ik zwanger ben!!! ik zei duidelijk dat ik niet gerustgesteld ben! Ze wil geen bloedonderzoek laten doen
Ik weet niet hoe moet ik het eisen? ze wil echt niet, ik bleef 10 minuten met haar praten en ze bleef op haar standpunt!
Hoe is het nu? Nog bloed? En de testen? Het is nu kerst, misschien kun je via de HAP iets voor elkaar krijgen?
Gewoon op je strepen blijven staan. Ik had bloedverlies kreeg een echo en ze zag niks ( is al een tijd geleden) dus ze zegt waarschijnlijk beginnend miskraam. Ik zo ok als dat t is prima maar ik ga niet wachten. Moest 2 weken wachten en terug komen. Ik wacht niet als ik ook binnen een paar dagen al die zekerheid kan hebben. Ja maar we doen geen blowdtest alleen als daar een medische oorzaak voor is. Want zo een test kost heel veel geld bleef ze zeggen. Ik zo ja en?? Ik ben verzekerd ik betaal er toch voor???? 5 min later was ik beneden bloed prikke en me hcg zat op 3300 dus zwanger en paar dagen later 15500 Dus gewoon op je strepen staan.
Wat een vervelende HA. Hoe kunnen ze aan een foto nou zien dat je zwanger bent. Onzin! Ik heb afgelopen ronde een vmk gehad. Heb de HA gebeld voor bloedonderzoek en hij heeft een echo gemaakt + bloedonderzoek gedaan, echo omdat het ook een BBZ zou kunnen zijn. Bleek dat het idd een vmk was geweest. De HA was heel erg lief en zorgzaam. Je kan het gewoon eisen hoor. Echt doen!
Op je strepen gaan staan en zeggen dat het belachelijk is. Kun je niet naar een andere arts binnen de praktijk?