Help..ben ik te laat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by norah1985, Nov 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. norah1985

norah1985 Actief lid

Oct 15, 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hen deze vraag ook in een ander forum gesteld, maar misschien dat er een aantal mensen hier zijn en niet daar, dus stel de vraag nogmaals..

Zondagmiddag had ik steken linksonder: herken het als mijn eisprong. Deze steken hielden aan tot een uur of 10 savonds.

Rond een uur of 11/12 savonds heb ik 'geklust' daarna voelde ik de steekjes héél licht, maar echt minimaal.

Wat denken jullie? Ben ik te laat geweest of zou het nog kunnen??

Ben zooo onzeker en een andere manier dit weekend was er niet:(
    Dus ik hoop dat het raak is, en dat iemand mij hier gerust kan stellen!!

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Ik denk dat de timing helemaal goed was. Of het raak is kan je natuurlijk nooit zeggen, ookal vinden zaad en ei elkaar, je weet het pas over 2 weken! Even geduld dus!

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Je kunt je eisprong niet voelen alleen het laatste deel van de groei dus je was prima op tijd! De eisprong zelf duurt ook maar 15 seconden. Ik hoop dat je over 14 dagen een mooie test hebt.

4. norah1985

norah1985 Actief lid

Oct 15, 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    jullie stellen me wel wat gerust dames, dankjewel..

ik hoorde namelijk dat als de steken ophielden, dat de ei gesprongen is, en dat die dan max 12 uur blijft leven en dat de zaadcellen er 12 tot 24 uur overdoen..

Tuurlijk moet het nu ook nog raak zijn, maar ik hoop dat de timing goed is geweest... spannend, 2 weken wachten, veelste lang!!

Share This Page