Wie mag testen vandaag, 2 maart?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Muisje08, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Ik mag eigenlijk zelf testen vandaag, maar ik ga het niet doen. Omdat ik zo gevoel in mijn lichaam heb dat ik ongesteld ga worden. Ik weet niet of je dit gevoel ook zou hebben als je zwanger bent?

Maar ik ben zo onregelmatig dat ik geen poging tot testen ga doen. Waarschijnlijk ben ik vandaag nog ongesteld!

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik mag vandaag of morgen testen want nu of morgen is mijn NOD. Normaal gesproken ben ik heel regelmatig dus ik ga er van uit dat dat nu ook zo is. Denk zelf wel dat de :evil: :evil: komen, wel een beetje zo'n gevoel. Imhad vorige week al een paar keer getest maar dat was steeds negatief, ga er dus maar niet van uit dat ik zwanger ben!

x

3. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Nee, ik denk het bij mij ook niet hoor! Ik test gewoon niet! Kheb nog nooit getest :) Altijd gewacht. Zijn ook nog niet zo lang bezig. En ook niet perse dat het moet. Liever wel natuurlijk. Maar eerder gestopt met de pil dat het nu wel mag!

4. MissySLJ

MissySLJ Lid

26 nov 2008
    17
    0
    0
    Hoi,

Ik ben Laila en ben juni 2008 van de pil af gegaan. Eind december was ik het tellen en uitrekenen helemaal zat en ben ik gestopt met erover na te denken. 27 feb 2009 moest ik ongesteld worden en vanmorgen heb ik dan toch eindelijk getest. EN HET WAS POSITIEF! Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik heb het mijn man nog niet verteld, maar ik heb de test heel duidelijk op de tafel achter gelaten voor hem..hihihi.

Ik moet zeggen dat ik de laatste paar dagen wel een rommelend gevoel had in mijn onderbuik. Net alsof ik ongi ging worden. Dus het zou best kunnen dat je dat ook hebt!

xxx

5. js85

js85 Lid

15 feb 2009
    21
    0
    0
    drenthe
    ik heb vandaag ook getest maar ook negatief heb al 2 weken rommelig gevoel in me buik dus wacht het gewoon nog weer af en doe weer een test

6. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    GEFELICITEERD!

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    Dat heb ik idd ook al een paar week, dacht een buikgriepje en alst van mijn darmen. heb er nu ook rugpijn bij en ben zeer chagerijnig. Of ik schiet uit mijn slof en huil daarna om niets..

8. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0

geweldig nieuws, je vriend zal dr wel van opkijken als hij de test op tafel ziet liggen,haha.
    GEFElICITEERD :D

9. Butterfly27

20 jan 2009
    39
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik dacht vorige week woensdagavond dat mijn menstruatie eraan kwam...had echt menstruatiekrampen. Ik moest die donderdag ongesteld worden dus...Werd vorige week donderdagochtend wakker en dacht bij mezelf; ach, ik ga gewoon testen, dan word ik ook gauw ongesteld (mijn menstruatie bleef namelijk wel eens langer weg als ik dacht dat ik zwanger zou kunnen zijn). En zo had ik ineens wel een positieve test op de dag dat ik ongesteld moest worden, zonder dat ik dacht dat het zo zou kunnen zijn. Ik dacht echt dat ik ongesteld werd. Dus tja, ik zou gewoon testen wanneer dat kan ;) maar ja, ik ben sowieso ongeduldig! Haha Succes..hoop dat het zo is!

10. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Heej

Mijn NOD was 26 februari.. en volgehouden om niet te testen tot vandaag en vanmorgen wastie postief! (ronde 3)

Alle andere die positief testte: gefeliciteerd
    Diegene met een negatieve test: Misschien over een paar daagjes toch positief!?
    Voor degene die ongesteld zijn geworden: jammer, op naar de volgende ronde!

Groetjes Mo

11. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Mocht vandaag (NOD) ook testen , en had vorige week donderdag ook al getest omdat ik een vermoeden had dat ik zwanger was. Donderdag testte ik nog negatief maar vanochtend positief! :D Het was nog maar ronde 2 dus het is erg snel gegaan, en het dringt nog niet helemaal door..
    De trouwjurk voor augustus zal in ieder geval wel wat aangepast moeten worden ;)
    Kan me trouwens heel goed voorstellen dat sommigen van jullie nog wachten met testen hoor! Heel veel succes!

12. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Wat een positieve vandaag!

13. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    wie weet jij ook Muisje08! Zal voor je duimen!

14. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Nee, denk da echt nie! Ik voel gewoon dat ik ongesteld ga worden!

15. Ikookvanjou

26 jan 2009
    29
    0
    0
    Ik dacht ook gewoon dat ik ongesteld moest worden...beetje last van mn buik....wel pijnlijke borsten.
    Ik dacht ik ga niet testen, omdat ik toch wel ongesteld wordt (had gister ongesteld moeten worden).
    Vanmiddag kon ik het toch niet laten om te testen...had er nog een liggen.
    IK BEN ZWANGER.....aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh :D :D :D

Dus ladies...een raar gevoel in je buik wil niet altijd zeggen ongesteld!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    haha mijn gevoel klopte februari wordt een vruchtbare maand ;) gefeliciteerd allemaal!

Ik zelf wordt over 2 dagen gewoon ongesteld aldus mijn gevoel...
    Al heb ik normaal gesproken een week lichte krampen, die heb ik nu niet gehad maar sinds vandaag wel erge krampen!
    Maar ja wil niks zeggen... EN mijn gevoel zegt van niet...

Wilde eigenlijk vandaag testte (leek me leuk positief testen op mijn verjaardag) maar omdat ik er niet veel vertrouwen in heb wacht ik maar even af!

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    dames van harte gefeliciteerd!

18. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    dat jullie allemaal zo geduldig zijn. ik word hier langzaam gek. ik heb een voorgevoel datr ik zwanger ben, maar kan ook tussen mijn oren zitten.
    heb kriebels in mijn buik, gevoelige borsten (maar niet anders dan andere maanden). mag morgen testen, maar heb net al geprobeert. negatief. Nu denk ik dat het beter is om een paar dagen te wachten met een nieuwe test. Ook omdat ik niet precies weet wanneer ik ongesteld wordt. maar ik wil het weten......

19. marcia

marcia Lid

25 nov 2008
    74
    0
    0
    Hoi

Ik ben nu 5 dagen over tijd en we zijn nu 5 maanden gestopt
    Maar ik druf niet te testen ik ben altijd rond de 29-30 dagen ongesteld geworden
    Wel raar gevoel in de buik net of de :evil: :evil: komen maar dan is het weer weg het voelt anders dan anders...
    Voor de rest heb ik weinig tot geen verschijnselen

Gr
    m

20. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    marcia,

ik zou het niet kunnen. ik zou gelijk testen.

qua gevoel is het bij mij precies hetzelfde. een beetje kriebels en gerommel maar voor de rest geen gekke dingen.

snel testen zou ik zeggen. ik wou dat ik al kon!

Deel Deze Pagina