na 2 x menstruatie geen menstruatie

Discussion in 'Eerste symptomen' started by lorena, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lorena

lorena Nieuw lid

Nov 9, 2006
    4
    0
    0
    Is het mogelijk dat nadat je 2 x je menstruatie hebt gehad (na sexueel contact) dat je dan alsnog zwanger blijkt te zijn als menstruatie opeens uitblijft. Echte kwaaltjes heb ik niet maar maak me wel ongerust.

2. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Als je duidelijkheid wil hebben: testen! Hoe was je menstruatie de laatste keer? Anders dan de keren daarvoor? Lichter? Korter? Dan is het mogelijk.. maar test geeft zekerheid!

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je bedoelt dan van 3 maanden eerder?
    komt echt bijna nooit voor!

4. lorena

lorena Nieuw lid

Nov 9, 2006
    4
    0
    0
    Ja eind augustus. Mijn menstruatie was niet heel veel anders. Ik dacht ook van het weekend dat ik het echt aanvoelde komen. Het zou bijna onmogelijk moeten zijn maar toch, dat ik het nu niet word is zo raar.

5. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Het uitblijven van een menstruatie kan meerdere oorzaken hebben. Stress is er bijvoorbeeld een van. Dus het hoeft niet altijd te zeggen dat je dan zwanger bent. Als je al 2x ongesteld bent geweest dan is die kans wel heel klein. Neem anders even contact op met huisarts als het langer wegblijft. Of doe gewoon zelf een test. Dan heb je meer zekerheid. Succes ermee!

6. lorena

lorena Nieuw lid

Nov 9, 2006
    4
    0
    0
    Het kan wel kloppen dat het met stress te maken heeft en nu ga ik me hier ook nog druk om maken. Ik weet het, moet even een test halen, misschien ga ik dat toch maar doen.

7. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Hou ons op de hoogte. Succes ermee! liefs Laatje

8. lorena

lorena Nieuw lid

Nov 9, 2006
    4
    0
    0
    Nou, net test gedaan en "gelukkig" ben ik niet zwanger (niet nu), op het moment dat ik de test in mijn handen had, ben ik het trouwens geworden, bizar maar waar.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het wel zwanger worden!

Share This Page