Hoi dames, Ik heb vandaag een test gedaan en zie heel licht een roze streepje staan. Zou het dan toch zo zijn? IK heb een lichte menstruatie en heb geen helderrood bloedverlies. Hier een foto van de test
Hmm.. ik twijfel een beetje... Ik zie wel iets, maar weet niet zeker of het roze is en/of een indroger....
Elf ik heb er net water op gedaan en de streep.blijft roze. Aza: dank je wel, ik durf nog niet helemaal blij te zijn, had vorige maand precies hetzelfde en het bloed werd toen helderrood
Deze test is helemaal opgedroogd op de foto en hij kwam pas na 8 min zei je. De foto is nog veel later genomen zo te zien ik zeg indroger.
Ik had gelezen dat je tegenwoordig 10 min moet wachten met de kruidvat testen. Ik heb water op de Test gedaan om te kijken of het een indroger is, het streepje blijft staan. Maar ik wacht het af en test over een paar dagen nog een keer.
Ik zie ook wat en twijfel ook of het een indroger is, mijn indroog streepjes bleven trouwens staan als ik er water bij deed heel raar, zou morgen ochtend testje doen en dan van 2 verschillende merken met dezelfde urine, hopelijk positief nieuws dan!
Hij was nu weer negatief, heb wel contact opgenomen met de vk, ik heb nog steeds bloedverlies, volgens de vk ben ik ongeveer 4 weken zwanger en heeft de negatieve test nog niks te zeggen. Ik krijg over 2 weken een echo en zodra ik meer bloed verlies moet ik gelijk contact opnemen.
Ja, zeker spannend. Ik hou in m'n achterhoofd dat de kans groot is dat er niks meer zit vanwege het bloedverlies. Dank je wel