Ehm niet om het een of ander maar alsje zaterdag pas ongi hoeft te worden dan kan hij nog positief worden hoor.
oke ik denk ik meld het even want je kan evengoed nog positief testen zaterdag. Het is maar dat je het weet
Meid, ik wil je niet ongerust maken maar je test nu 5 dagen voor je NOD, dat is veel te vroeg om al van een uitslag uit te kunnen gaan. Je hebt nu zowieso nog niet voldoende HCG in je lichaam dat de test positief kan maken. Wacht het nog even af. Veel succes meid!
Maris90, ik lees net je verhaal, en wil wel even kwijt dat je niet echt ongesteld wordt als je de pil slikt. Dus ook als je zwanger bent kan je zaterdag ''ongesteld'' worden, maar dit is alleen een ontrekkingsbloeding. Dus wel testen hoor! Heel veel sterkte met wat er ook uit komt! Kimmie
Oke... Maar ik las ergens hier op de site dat als je zwanger bent en je de pil slikt het dan schade aan t kindje kan opleveren? Is het dan wel slim om m nu door te slikken, of kan ik dan nu ook alvast stoppen met deze strip?.... En zoniet; moet ik dan zaterdag al testen of zondag of maandag ofzo?
Als je twijfelt zou ik deze strip niet afmaken en wachten op je ontrekkingsbloeding. Doe daarna (na een paar dagen) een test en mocht deze nega zijn weer beginnen aan een nieuwe strip of als je zwanger bent niet natuurlijk maar dat is overbodig om te zeggen natuurlijk haha. Suc6 ermee!
Als je nu stopt is de kans dat je zwanger word wel groter natuurlijk. De kans dat je nu zwanger bent is niet zo heel groot. Dus mocht je stoppen, dan wel condooms gebruiken!
ik heb de komende tijd toch geen seks, want mij vriend woont aan de andere kant van NL... Dus ik wacht gewoon tot die ontrekkingsbloeding en doe weer een test.....
Vergeet niet dat je niet gelijk weer beschermd bent als je weer start met de nieuwe strip. Ik zou de eerste maand dan met condoom doen. Liefs
ja inderdaad..dankjewel Ohh het is zo'n dubbel gevoel! Als ik dan weer lees dat de kans klein is dat ik zwanger ben voel ik me er toch rot over!... Alsof ik al aan het idee gewend raak dat ik wel zwanger kan zijn... Hmzz..lastig allemaal
Ik kan je wel begrijpen hoor, heb me ook een keer zo gevoeld toen ik nog thuis woonde. Als je eenmaal zwanger denkt te kunnen zijn en je hebt een nega test, dan zou je achteraf wel willen dat die stiekum toch positief was. Maar ik zou gewoon je strip afmaken, als je zwanger bent kan het vruchtje nog niks mee krijgen van de pil die je slikt. En dan zou ik gewoon maandag gaan testen.
Ja inderdaad... Ja ga maandag denk ik nog een test doen.. Ben echt zo benieuwd..Maar ik zal met allebei de uitslagen vrede hebben denk ik.. Als het niet zo is, wacht ik toch nog een paar jaar denk ik, maar al blijk ik wel zwanger te zijn; dan is het kleintje echt van harte welkom! Al zullen bepaalde mensen daar heel anders over denken..
Hoi Maris, heb even mee zitten lezen met het hele verhaal. En ik wilde even zeggen dat je ten allen tijde voor jezelf moet kiezen. Het gaat hier toch om een nieuw mensje en als je zwanger blijkt te zijn maar bang bent voor wat de omgeving denkt, moet je in eerste instantie altijd eerst aan jezelf denken: wat wil JIJ? Ik zou het alleen wel met je vriend bespreken wat je dan wil. Het is JOUW lichaam maar ook zijn kind. Ik begrijp dat je het wel graag wilt dus zal hij zich daar dan bij moeten neerleggen. Hij kan je niet dwingen het weg te laten halen oid. Als dat zou gebeuren, zou je voor de rest van je leven spijt kunnen hebben. Misschien word je wel nooit meer zwanger. Dan kan je je zelf wel voor je kop slaan. Succes ermee meid!
ja je hebt wel gelijk.. Nouja ik noem het wel steeds mijn vriend; maar officieel hebben we niks, want hij vind dat te lastig omdat we zo ver bij elkaar vandaan wonen.. :S Dus als de test positief blijkt te zijn word het nog een heel dillemma denk ik.. Maar eerst maar is afwachten wat er nou echt uit de test gaan komen! Ik vind het iedergeval heel erg fijn dat er reacties komen Echt een super forum dit!
TE LASTIG? Maar hij vindt het niet lastig om z'n piemel er in te stoppen bij jou? Haha, sorry hoor maar ik heb echt een hekel aan dat soort mannen wel de lust maar niet de lasten. Dan zou ik HELEMAAL als de test positief is voor jezelf en je kindje kiezen. Succes meid!
Nee inderdaad..Laatst probeerde ik het er over te hebben, over dat ik wel een relatie zou kunnen aangaan, maar het kwam er dus op neer dat als ik dicht bij m had gewoont ik allang zn meisje was geweest, maar door de afstand dus niet........... Maar ik vind hem gewoon TE leuk! voel mezelf echt dom..
Liefde maakt blind he. Enne die vent kan er ook moeite voor doen hoor. Heb zelf bijna 2 jaar een relatie op afstand gehad en wij zagen elkaar alleen in de weekenden en in vakanties. Tja als je elkaar leuk vind dan houd niets je tegen
Ja dat dacht ik dus ook..maar hij denkt daar dus blijkbaar anders over... Hij is ook nog jong, 18 (een maand jonger dan mij ongeveer) Dus ik snap hem ook wel weer..maar toch vind ik het erg moeilijk