help! ben ik zwanger?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by maris90, Oct 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

:eek: :eek: .. Ik hoop niet dat hij je misbruikt? Liefde maakt blind maar ik zou er goed over nadenken of je zo door wilt gaan als ik jou was dan :eek: .. Straks groeit jou liefde voor hem alleen nog maar en als dan blijkt dat hij je al die tijd gebruikt heeft? Sorry dat ik me ermee bemoei maar wou het toch even kwijt :oops: . Want ik weet dat er genoeg jonge mannen zo zijn.

En ben benieuwd naar de test van maandag. Kruidvat heeft 2 voor 5 euro wist je dat? Ik vind ze zelf erg goed en natuurlijk goedkoop.

2. maris90

maris90 Lid

Oct 26, 2008
    24
    0
    0
    Ik denk niet dat hij me gebruikt, tenminste als hij bij me is en hij zegt hoe leuk hij me vind klinkt het heel oprecht...
    Hij heeft zelfs geprobeerd een kamer te regelen voor een opleiding bij hem in de buurt.. Maar dat ging financieel toen niet helaas..
    Maar ik moet gewoon echt op een rijtje gaan zetten wat ik nou eigelijk wil..met hem dan..
    Ik had 2 tests op internet gekocht, had dus al 1 test gedaan..dus de 2e doe ik dan maandag..

Hoop dat uiteindelijk alles goed komt:)

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Okay dan! Hoop ook dat alles goed komt voor je. Ben benieuwd.

4. maris90

maris90 Lid

Oct 26, 2008
    24
    0
    0
    Ik ben dus vrijdag ochtend 'ongesteld' geworden.. Maar ben het morgen dan dus nog steeds, dan is t slim denk ik om te wachten tot dit helemaal over is en dan pas te testen?... (toch denk ik dat ik niet zwanger ben, maargoed..das alleen een gevoel)

5. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    verkeerde topic srry

Share This Page