Hallo dames, ik heb een hele bijzondere ervaring die ik graag met jullie wilde delen. Via via ben ik met iemand in contact gekomen die zich verdiept in cosmische cyclussen van een vrouw! Naast de biologische cyclus zou ieder vrouw dus een afzonderlijke cosmische cyclus hebben die bepaad wordt door de stand van de maan tijdens je geboorte! Er zijn vele studies gedaan door professors hier kun je over lezen via google! Deze twee cyclussen kunnen overlappen maar dat hoeft niet! De berekening was gratis en nu heb ik een heel aantal data die volgens mijn cosmische cyclus uiterst vruchtbaar zouden zijn??? Daarnaast kreeg ik enkele nuttige tip en juist darvan kreeg ik het enorm warm.... Die man heeft mij nooit gezien en kent alleen mijn geboorte tijd plaats en datum.....kreeg de tip om een manueel therapeut mijn nieren te laten masseren...hier zou een blokkade bij mij kunnen zitten...hierdoor kunnen de eitjes niet innestelen??Ik zou het kunnen herkennen door weinig bloedverlies tijdens mijn menstruatie? En ja hoor dat is dus bij mij echt zo hoogstens 1 a 2 dagen bloedverlies en gering.... Daarnaast werd mijn zink pilletjes geadviseerd ook mijn partner zou de bevruchtingsvonk bevorderen?? de planeet die dat beinvloedt zou ons nu een beetje tegenwerken??? Echt vaag maar goed ik ga het wel proberen! De maan heeft invloed op veel meer dingen zoals eb en vloed en waarom wordt menstrautie ook wel maan stonden genoemd....Genoeg reden om het uit te proberen!!! Nou meiden sorry voor het lange verhaal moest het even kwijt! liefs nina
er zijn ook veel vrouwen die al baat hebben gehad bij de acupunctuur omdat ze zeggen dat er net wat jij nu zegt ...blokkade's in het lichaam kunnen zitten die er dmv acupuntuur worden verwijderd.. dus ja er zal heus wel een kern van waarheid inzitten....
Ja ik kwam toevallig bij een site uit na het lezen over die cosmische cyclus en de onderzoeken die hierover zijn gedaan en toen kon ik een bericht sturen en heeft hij me verder geholpen! nu heb ik een lijst met data waarbij ik naast mijn biologische cyclus extra vruchtbaar zou zijn dus extra klussen!!! Morgen maak ik ook nog afspraak met manueel therapeut!! liefs nina
Heb een paar linkjes op het internet gevonden over dit onderwerp. De naam die ervoor bestaat is : Astroconceptie http://www.femistyle.be/nl/kids/astroconceptie.shtml en http://www.9maand.com/forum/archief/reactions/id/12016/page/0 Vind het wel een interessant onderwerp. Succes allemaal
Niet dat ik niet in alternatieve dingen geloof hoor, maar ben je niet bang dat die manueel therapeut je een beetje vreemd zal vinden ? Of ga je hem het verhaal niet vertellen.
hoi nemo, daar heb ik wel over nagedacht! Ik heb sowieso erg vaal last van nek rug en schouders! dus dit is nu meer de druppel dat ik echt een afspraak heb gemaakt! Ik ga ook vaak naar een vrouw die mij masseerd en schint dat die het ook kan doen! Daar kan ik het sowieso tegen zeggen zonder vor gek te staan! En daarbij als ik aangeef dat ik die tip heb gehad waarom zou die manueel therapeut dan raar doen kan het allicht proberen! liefs nina
Wow gaaf hoor Nina.. Hou ons op de hoogte ben erg benieuwd. Wel bijzonder dat die man toch een aantal zaken noemde die blijken te kloppen. Leuk dat je dit met ons deelt!
ik vond het inderdaad best spannend dat hij die tips gaf! Ik heb een heel lijstje gekregen met extra vruchtbare dagen dus ben erg benieuwd!! Nu twee cyclussen om in de gate te houden! Ik zie dat ik een beetje snel typ met mijn typfoutjes hoop dat het nog beetje leesbaar is!! liefs nina