Hi Linda, Spannend hoor. Sterkte met de zenuwen. Ik hoop dat je morgen positief test. Ik volg dit onderwerp met veel interesse. Groetjes, Marianne
Dank je wel Marianne! Nu maar hopen dat mn test morgen positief is. Ik heb nog nooit gehad dat mijn ongesteldheid oversloeg, dus ik kan me nu eigenlijk niet voorstellen dat het 't geval zou zijn door de hele erge warmte die we hebben gehad... Nou ja, wachten maar in spanning af
Spannend linda, ik ga voor je duimen morgen. Ik ga een weekendje weg dus ik kan morgen niet ff checken of je posi test! Ik lees het zondagavond wel, succes meid!!
Hoi iedereen! Ik ben vandaag op mijn werk ongi geworden... Ik vermoed door de warmte dat het op een of andere manier niet door wou breken Echt balen. Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen... HEEL ERG BEDANKT voor jullie meeleven! Veel liefs, Linda
balen zeg, maar wat je zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen. Misschien is dit wel een mooie datum om te onthouden, de eerste dag van je laatste menstruatie! Succes