Hallo, ik ben Amber, een meisje van pas 14 jaar.. Mijn vriend en ik hebben samen al sex gehad. We hebben de eerste keer veilig gedaan, maar de 2e keer dus niet.. Niet slim, ik weet het... Mijn vriend wist niet zeker of hij was klaargekomen.. Dus ik heb zo zitten googlen wanneer het nou mijn dag was dat ik mijn bevruchtingsdag ofzoiets had.. Dat viel op 6 maart en wij hebben het 4 maart gedaan.. Nu is het zo dat de zaadjes van de man 3 dagen leven, dus 4-5-6 maart! Ik werd rond 7/8 maart ontzettend ziek, misselijk, overgeven, weinig eten en slecht slapen, zelfs ook koorts.. Nu weet ik niet of ik zwanger ben.. Ik kan over een week pas testen, want dan moet ik ongesteld worden.. Ik heb nu ook hele gevoelige/pijnlijke tepels, is dat ook een symptoom? Wie kan me helpen, ben echt radeloos.. Kan ik zwanger zijn? liefs, amber.
tja alles is mogelijk... maar ik denk dat jou symptonen niets te maken hebt met een zwangerschap, dat zou wel heel kort zijn na de sex. je krijgt na een bevruchting eerst nog de innesteling, daarna ga je pas het hormoon hcg aanmaken, wat vrouwen vaak misselijk maakt in een zwangerschap. trouwens hou je er wel rekening mee, dat ook al zou je vriend niet zijn klaargekomen, je kan ook zwanger raken uit voorvocht... wat ik zou doen is maandag gelijk naar de ha gaan. succes
hier nog informatie wat ik ben tegengekomen... Zwanger worden: de innesteling | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Wat ik vreemd vind is dat je vriend niet weet of ie is klaargekomen? maar alles is mogelijk, nog een paar dagen wachten en dan testen met de kruidvat 2 voor 5 euro.
Of je zwanger bent geraakt kan ik natuurlijk niet zeggen, maar je klachten kunnen in ieder geval nooit iets met die zwangerschap te maken hebben. Dat is nog veel te vroeg! Ik denk dat je je misschien iets te druk maakt en dat je daardoor klachten hebt. Of dat je iets anders onder de leden hebt, want koorts is absoluut geen zwangerschapssymptoom.
Als je vriend niet in je klaar is gekomen, dan kun je toch zwanger zijn... van voorvocht kun je ook zwanger raken mijn bewijs ligt nog lekker in zijn bedje te slapen Zaadjes kunnen wel 3 to 5 dagen in leven blijven
Volgens mij kan je als beste gewoon een testje doen aangezien de geslachtsgemeenschap al meer dan 3 weken terug heeft plaatsgevonden. Dat zal je gewoon wat zekerheid geven.
Je hebt idd grote kans zwanger te zijn. Maar je zou nu al best een testje kunnen doen als je ei op 6 maart was