help! ben ik zwanger?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kimmx, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Oh haha, was het maar zo dat ik vandaag kon testen, Word wel gek Van de onzekerheid! Mijn dokter kennende stuurt ie me weg met een laxeermiddel. Dus ik wacht lekker de test af :)

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Dat is inderdaad erg verstandig :) laatje nog even in dit topic weten hoe je test is afgelopen? Of je wel of niet zwanger bent? Ik ben erg nieuwsgierig :p

3. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik laat het zeker weten! :) bedankt voor jullie hulp allemaal.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Huh?

Op zaterdag schreef je al 1,5 weken symptomen te hebben. Je kunt pas symptomen hebben NA je mogelijke eisprong!

Als dat zwangerschapssymptomen zijn, dan kun je nu al testen hoor. Want dan zou je nu bijna 2 weken geleden al je eisprong moeten hebben gehad. Anders zijn jouw symptomen gern zwangerschapssymptomen, sorry. Dat zou anders betekenen dat je voor je eisprong al zwangerschapssymptomen zou hebben gehad.
    En dat kan dus niet.

Als maandag je NOD is zou je rond vorige week maandag je eisprong moeten hebben gehad en kun je dus hooguit op zaterdag sinds een paar dagen zwangerschapssymptomen hebben en niet al sinds 1,5 week.

Daarbij komt ook nog eens dat je bij correct pilgebruik geen eisprong hoort te krijgen.

Dit even terzijde. Succes met testen maandag!

5. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik hoop inderdaad dat het loos alarm van, maar ik heb ddeze symptomen nooit gehad. En aangezien mensen wel zwanger worden door de pil die ik ook slik, word ik wel bang ja. Dus ik ga maandag gewoon testen, is het negatief, kan ik opgelucht ademhalen. Het lijkt mij ook sterk dat k zwanger ben, maar ik heb wel al de symptomen!

6. Liesje92

@be happy: het klopt dat het niet hoort dat je een eisprong krijgt als je de pil correct gebruikt, maar dat betekent niet dat dat ook nooit gebeurt. Ik had geen 1 reden om zwanger te raken door de pil heen, niks vergeten, geen diarree, niet overgeven, geen antibiotica enz. Maar wel zwanger. Dus blijkbaar gaat het soms ook fout. Het is niet waarschijnlijk, dat weer TS ook, maar ook niet onmogelijk.

7. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik begin echt bang te worden, mijn tepelhof is flink groter geworden en mijn buik is iets gegroeid, en dan met name een soort puntje in mn onderbuik?! En moet nog een week wachten met testen! Ik word een beetje vermoeid :(

8. Liesje92

Probeer het nog heel even vol te houden.. Ik weet dat het moeilijk is! Maar als je te vroeg gaat testen, is de test niet betrouwbaar. Weet je eigenlijk wat je gaat doen als je wel zwanger zou zijn? Ik hoop voor je dat het loos alarm is!

9. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt al een paar weken die symptomen nu? En dus negatief getest? Dan lijkt het me niet dat je zwanger bent hoor. Bij een cyclus volgens het boekje kun je 14 dagen na je eisprong positief zijn; jij hebt nu al langer die symptomen, dus dan zou je al symptomen hebben voor je uberhaupt een eisprong had (die je met de pil zeer waarschijnlijk niet hebt), om over de bevruchting nog maar te zwijgen.

Maar als maandag je stopweek start, zou ik dan voor je gemoedsrust nog eens testen. Met ochtendurine.

10. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Ik denk dat het wel mee valt hoor. Je bent veel te erg bezig met de vraag of je zwanger zou kunnen zijn hierdoor kan je lichaam je ook aardig voor de gek houden

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Vindt wel dat je een hoop symptomen hebt voor iemand zonder positieve test....

Hoe lang slik je deze pil al?

12. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overigens; ik had ook vaak dit soort klachten toen ik aan de pil was, hormonen kunnen rare dingen doen met je lichaam, je kan echt ineens klachten krijgen terwijl je de pil bv al een jaar naar volle tevredenheid slikt.

13. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik heb nu 14 dagen last van de symptomen, het begon met menstruatiepijn terwijl k nu dus pas maandag ongesteld moet worden.. Ik wacht de test maandag af, maar hoop dat het loos alarm is.

14. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik ben er juist niet teveel mee bezig, maar kreeg ineens menstruatiepijn. Vandaar dat ik t raar vond. Ik wil juist niet zwanger zijn. Ik probeer het te vergeten, maar er komen meer symptomen bij

15. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik slik deze pil nu een jaartje, nu voor eerst ook seks gehad met deze pil, ik had eerst een andere maar toen kreeg ik een andere verpakking, ze zeiden dat het dezelfde was. Ik slik het altijd keurig optijd, niet ziek geweest, nooit last gehad met deze pil. Nu ineens zoveel symptomen.

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Kan gewoon een andere verpakking;) dat zijn de goedkopere varianten zeg maar ... Wel gewoon dezelfde werking.

Maar dit is ook de eerste keer zei je dat je je zo vreemd voelt? En gewoon altijd netjes in de stopweek ongesteld geworden?

17. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ja ik heb nooit last van de pil, heb de lichtste! Altijd netjes ongesteld in stopweek, niks aan de hand.

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dan denk ik dat je er gewoon vanuit kan gaan dat je pil goed zijn werk doet.

Ik denk zelf dat het bijna onmogelijk is dat je zwanger bent hoor. En met al die zogenaamde kwaaltjes die je hebt ben je vaak al verder dan 4 weken zwanger en dan zou je ook positief testen. Maaaaaaar een kans dat je zwanger bent is er natuurlijk gewoon

Misschien een stomme vraag maar weet je nog ongeveer wanneer je sex hebt gehad?

19. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik had altijd microgynon 30, kreeg ineens de andere goedkopere variant. Leek wel zwanger toen ik die slikte, zoveel symptomen. Maar het kwam echt door die pil, want ik was echt niet zwanger. Terug naar de gewone variant en niets geen last meer.

20. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou je nu langer symptomen hebben dan dat je echt zwanger zou kunnen zijn (anders had je eerder wel positief getest); ik denk dus echt dat het loos alarm is.

Deel Deze Pagina