wie herkent dit "ongi" geweest en toch zwangerschapskwaaltjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ike, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Hoi allemaal,

Hopelijk kunnen jullie mij wat helpen want volgens mij ben ik mijzelf gek aan het maken.

Ik heb normaal gesproken een cyclus van 24 tot 26 dagen. Bij mijn laatste cyclus heb ik op dag 25 een test gedaan ('s avonds laat) en deze was negatief, de volgende dag startte mijn menstruatie dus had ik een cyclus van 25 dagen. Mijn menstruatie duurde net als anders 3 dagen. Maar vanaf cyclusdag 4 zijn er nu toch wat rare dingen. Op dag 4 viel ik behoorlijk uit naar een collega iets wat ik van mijzelf niet ken. Dag 5 heb ik last van mijn rechterheup/bekken iets wat ik ook met mijn menstruatie heb (meestal alleen de eerste dag) en soms met mijn eisprong, voor mijn eisprong was het veel te vroeg en mijn menstruatie was net voorbij dus ook onlogisch dat het daar vandaan kwam. Dag 6 last van gevoelige borsten en wat last van mijn onderrug. Dag 7 heel veel last van mijn onderrug met name bij het staan. Dag 8 lijkt een gewone dag, niks bijzonders. Dag 9 heel veel last van mijn rechterheup.
    Verder nog wat kleine dingen, ik heb 's ochtends moeite met ontbijten, ik ben niet echt misselijk maar heb er gewoon geen zin in, uiteindelijk ontbijt ik wel maar vaak wat later. Gedurende mijn hele cyclus ben ik een paar keer licht misselijk geweest als ik net teveel had gegeten of net wat later als anders. Maar omdat ik pas de buikgriep heb gehad dacht ik dat dit nog het staartje was daar van.

Ben ik mijzelf gek aan het maken of kan ik toch zwanger zijn? Dat zouden wij zo graag willen!!!

Ik ben natuurlijk al gaan googlen en dan wordt er gesproken over een innestelingsbloeding of een nep-menstruatie (net als wanneer je de pil slikt). Maar veel verder kom ik er niet mee.
    Overigens was mijn een na laatste cyclus 1 van 27 dagen.

Wie herkent wat ik schrijf? Was je toen wel zwanger of niet?
    Wie zet mij weer met beide benen op de grond. :D of juist niet ;):$:cool:

Groetjes, Ike

2. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Ik herken het gedeeltelijk. Zelf had ik deze keer ook naderhand nog pijntjes en lichamelijke tekenen die ik niet herkende of normaal niet had. Dus heb ik voor de zekerheid maar een test gedaan. Negatief was deze.. dus dan zit het gewoon tussen mn oren denk ik maar. :)

Misschien kan je dat wat opheldering geven, een test?

Hormonen doen rare dingen met een lichaam...

3. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hier ook deze maand na mijn menstruatie nog last van kwaaltjes, steken in mn liezen en pijnlijke boobs... Ook hier een test gedaan, ook negatief. Dus als je het echt wilt weten doe je een test, heb je gelijk zekerheid!

4. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ik denk dat alleen een zwangerschapstest uitsluitsel kan geven of je wel of niet zwanger bent.
    Maar eerlijk gezegd vrees ik dat je toch gewoon ongesteld geweest bent en nu in de volgende ronde zit. Je cyclus is even lang als normaal en ook je menstruatie lijkt niet anders als normaal.
    Helaas kan je lichaam je gigantisch voor de gek houden wat betreft kwaaltjes rondom zwangerschap.
    Ik duim voor je dat je toch zwanger bent. En anders heel veel succes!!!

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook! ;)
    Had deze maand ook een heeeeel licht positieve test, maar ben nu toch echt ongesteld...

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    We wachten nog paar dagen met testen. Om even te kijken hoe het verder gaat. Bedankt voor de reacties.

7. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het deze keer ook! Heb nu ook nog wat klachten, maar getest en niets te zien... Misschien lichaam toch nog niet helemaal klaar met de menstruatie?

Deel Deze Pagina