Hallo, Als ik Google op Aders over tepelhof kom ik enkel verhalen van zwangere vrouwen tegen. Nu heb ik al sinds twee jaar aders over borsten en tepelhof lopen. Dit wordt alleen maar erger. Heb ook vaak in de stress gezeten dat ik zwanger was, omdat op internet staat dat alleen zwangere vrouwen aders op hun tepelhof hebben. Maar ik heb het dus altijd en het wordt alleen maar erger en niet minder. Hoe kan dit? En hebben meer niet zwangeren dit.
Ik had elke maand vlak voor m'n menstruaties duidelijke blauwe aders. Nu ik zwanger ben, is daar niet veel aan veranderd. Bij mij heeft het dus niet met een zwangerschap te maken.
en zo is het bij mij ook elke maand geweest. Elke maand een week zo ongeveer voor de menstruatie waren ze echt heel erg duidelijk maar anders waren ze ook wel aanwezig. En nu dus ook weer. Hier was het dus een hormonenkwestie maar niet zo zeer zwangerschapshormonen.
In ieder geval bedankt voor de reacties! Vind het niet mooi maar hoop dat het ooit nog wegtrekt. Van die dikke aders over mn tepels, bah. Maar goed het zal wel bij mij horen