Wie kan mij helpen?? Ik ben opzoek naar een transparante neutrale fopspeen van difrax! Ik heb er net een gezien bij de Etos maar die was voor -2/2 maanden ik heb op internet ook al gezocht maar kan het niet vinden. Heeft iemand zo'n speen ooit gezien?? en zo ja, waar??? Ik vind die kleurtjes en patroontjes en figuurtjes op zo'n speen wel leuk maar zou er graag een neutrale niet zo opvallende bij hebben! Avent heeft ze maar mijn meisje heeft liever difrax en dan ook nog het liefst de combi!
Bedoel je deze? Deze heeft wel lijntjes erop, maar die zijn wit... dat valt niet echt op zoals je ook ziet op de foto. Ik weet niet of je zo 1 bedoelt of echt helemaal transparant....
Op de website van difrax staat er 1 maar dan voor max 2 maanden! ik heb difrax net mijn vraag gemaild Linana; die heb ik ook, maar dat is ook een kleine voor max 2 maanden ( die ik heb dan) deze wil ze ook niet meer, ze wil echt die an 0-6 maanden. Het is ook niet helemaal wat ik bedoel, ik bedoe echt transparant zonder iets; deze maar dan dus 0-6 maanden -2/+2 - Difrax
ooooh ok Ik haal alle difrax speentjes bij de etos; veel keuze qua kleuren en anders toch online ben ik bang,,,,
heb gevonden hihi Prenatal - Eten en Drinken - Spenen - PHILIPS AVENT - Avent fopspeen 3-6 mnd transp.
Deze zou ik ook héél graag willen hebben, maar volgens mij bestaan ze niet... Mijn dochtertje neemt nog genoegen met de kleine, maar niet lang meer vrees ik... Ik ben benieuwd wat Difrax zegt!
Bij Difrax heeft elke maat weer een ander disign. Je hebt nooit dezelfde spenen in een andere leeftijdsklasse. Althans dat denk ik... Dat is wat mij is opgevallen. Ik bestel ze zelf ook online. Je moet dan opletten dat er transperant bij staat, maar dan staat er meestal nog wel een motief op de speen..
M84; ik zal het hier wel laten weten als ik reactie heb van difrax! Ook handig voor jou En dat er voor iedere leeftijd andere designs zijn is me ook al opgevallen... Ben dus bang dat ik geen transparante fopspeen ga vinden!
Ik heb voor mijn dochter een transparante speen gehad 0-6 maanden, stond wel haar naam in.. weet niet of die echt van difrax was want het merk stond er niet op maar hij leek er veel op.. Ik ga ff navragen waar ze hem vandaan had...
Graag Inge88! Ik heb inderdaad ook een gegraveerde transparante speen van Difrax gehad, maar alleen in de allerkleinste variant, ze hebben hem niet in 0-6 mnd. Ik zag op de website nu wel een transparante met een rode 'dop', maar alleen in de dental, en ik wil graag de combi.
Ff gebeld naar vriendin, gewoon bij difrax besteld. EDIT: het was wel een dental, zie dat je combi zoekt..