steken/kramp

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bubsie, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoi meiden,

ik had gister middag ineens hele rare pijn in mn linker onderbuik/lies.
    wist niet wat ik nu weer had dacht echt dat er iets mis was, als het rechts zou zijn zou ik denken aan mn blinde darm.
    maar na een paar uur werd het minder.

nu las ik hier ergens dat het innestelingspijn kan zijn. maar kan dat al dan?

wij zijn gestopt met de pil halverwege de eerste week van mn strip, dus werd ik 5 dec weer ongesteld, wel maar 3 dagen, maar zelf reken ik dus vanaf die dag.
    en eigenlijk weet ik ook helemaal niet of dat goed is. en daarom zou mn banner misschien ook wel niet kloppen.
    maar zou ik innestel pijn gehad kunnen hebben.
    heb vorige week ook al eens rekbaar slijm ondenkt. sorry or maar het komt jullie vast bekend voor.
    maar je leest hier zoveel, dat je soms denkt ja je wilt dat het ermee te maken hebt.

ik weet dat het goed is om eerst te wachten tot je 1e natuurlijke ong. maar de dokter zei dat het niet persee hoeft. tis wel handiger om uit te rekenen hoe ver je bent enz. maar wij zien wel lukt het in 1 keer dan is het goed. maar ik dwaal af van mn vraag.

voel je dus stekende pijn bij innesterkramp?
    en als dat het geweest zou zijn, wanneer zou ik dan het beste een test kunnen doen om te weten of ik zwanger ben?

2. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Lijkt me eerder een eisprong, maar dan zou je daarbij een cyclus van ongeveer 24 dagen moeten hebben.
    Een innesteling komt pas na je eisprong

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja dat kan indd.
    maar weet niet of mn banner klopt or, aangezien ik heel erg kort na elkaar nu dus ongesteld ben geweest.
    1 week, en toen een week niet, en toen gestopt met pil dus toen weer 3 dagen wel. dat was vanaf 5 dec. (die drie dagen) en vanaf 5 dec staat mn banner, dus weet niet of het klopt haha.
    maar een eisprong geeft ook kramp?

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Toen ik net gestopt was met de pil heb ik dat ook heel erg gehad!
    maar ik ben toch ongesteld geworden daarna dus waarschijnlijk gewoon een eisprong ofzo....
    + je lichaam kan je nog al voor de gek houden na het stoppen met de pil :rolleyes: het zou kunnen dat je al meteen zwanger bent maar ik zou er niet te hard op hopen gewoon een afwachten...

5. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    De eerste bloeding na het stoppen met de pil is een onttrekkingsbloeding en word volgens mij nog niet als echte menstruatie gerekent.
    De menstruatie daarna is weer van jezelf.
    5 december kan je (voorlopig) als eerste dag van je laatste menstruatie aanhouden, maar omdat sommige meiden nog moeten ontpillen kan het een tijd duren voordat je volgende menstruatie op gang komt.
    Een eisprong kan gepaard gaan met krampen inderdaad.

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    wat een gedoe he, als je zwanger wilt worden.
    volgens mij gaan er indd ook een hoop dingen gebeuren met je lichaam als je met de pil stopt.
    zo heb ik nu al een paar dagen ontzettende pijnlijke tepels. zo erg heb ik het nog nooit gehad.
    en een opgezette buik.
    en borrel buik.
    we zullen moeten afwachten wat dit betekend allemaal.
    weet wel dat sinds een paar dagen mn lichaam allemaal klachtjes geeft waar ik voorheen nooit last van had. :( :)

7. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    He bubsie,
    Normaal gesproken zou je 14 dagen na je eisprong kunnen testen als je het vermoeden hebt dat je zwanger bent. Langer wachten is vaak beter, maar lastig... :rolleyes:
    En volgens mij , als je niet excact weet wanneer je eisprong was raadt de bijsluiter aan, 21 dagen vanaf de laatste keer onbeschermde sex...succes!
    Maar zoals al eerder gezegd, meid ontpillen kan ook heel veel symptomen geven...das om je ff op aarde te houden ;)

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    :) :) ja het houd je indd op aarde. hihi.
    ach we zullen gewoon ff moeten afwachten.
    weet het ook niet. ff afwachten maar gewoon. ;)

Deel Deze Pagina