Het is in elk geval van je vriend, dus probeer dat nu los te laten en ga met elkaar bezig, praat en werk dingen uit, want nu krijgen jullie samen een kindje en gezien je bovenstaande verhaal lijkt mij dat jullie nog wat te regelen hebben samen. Succes en gefeliciteerd!
Ik zal me maar beperken tot de feiten, anders komt er niks goeds uit. Sperma overleeft in de regel 3-5 dagen in de baarmoeder. Heeel soms een week, maar meer dan dat ook niet. Volgens je vk (meen ik te hebben gelezen) was je ei rond 20 januari. Dan heb je (de 3-5 dagen in acht houdend) vanaf 15 januari seks moeten hebben gehad. Laatste keer dat je die vent gezien hebt was 5 december, dus is het onmogelijk van hem.
ik denk ook ECHT niet dat het kindje dat je nu dood hebt gemaakt van die "ander" is geweest. maar dan nog, elk zieltje/leventje/wondertje is er een. sta liever stil bij de dood van je kind
ik vind het wel heel erg dat je door een fout van jezelf zomaar een leven afbreekt. en dat omdat je twijfelt en niet zeker weet of het wel van je vriend is!! daar zou ik me nu druk over maken. dat dat kindje er niet mocht zijn omdat jij zo dom bent geweest!!!
ik heb er geen woorden voor.. er is een leventje beeindigd omdat je vreemd ''moest'' gaan en met inweze de wetenschap dat het niet van die ander kon zijn beeindig je een zwangerschap (je zegt zelf ook dat het eigenlijk niet van die ander kon zijn) en dan ga je dood leuk verder met opnieuw zwanger raken... zo van nou het twijfel geval weg nu voor een kindje die zeker van mn vriend is..?? weet je vriend ook dat je bent vreemd gegaan?? sowieso hoor je naar mijn mening niet meteen troost te zoeken bij een ander als het even wat minder gaat.. kan je verder niet helpen maar wou dit even kwijt.. hoe hard ik ok probeer ik kan geen sympathie voor je opwekken.. hoop alleen voor jullie kindje dat jullie beide heel snel een stuk volwassener gaan worden!!