Volgende week heb ik een echo, ik ben dan 6wk en 2 dagen volgens mijn eigen berekening... (Ik ga dan uit van een cyclus van 31 dagen) Weet iemand of het hartje op die termijn altijd te zien is? Of heb je kans dat ze het nog niet kunnen zien? (Moet naar de gynaecoloog trouwens, dus niet naar de verloskundige)
Niet altijd. En zoals je zegt is dit je eigen berekening en kan dit ook nog iets afwijken. Ik hoop dat je het ziet natuurlijk, maar zou wel in mijn achterhoofd houden dat het ook nog niet zo kan zijn. O ennnnn Gefeliciteerd!
Bij mij was het nog niet te te zien met zes weken. met zeven weken had ik wel een mooi knipperend lichtje. succes!
Hoeft inderdaad niet altijd, nee. Hier heb ik ook een echo gehad met 6 weken en 2 dagen, waarvoor ze me al op het hart gedrukt hebben dat het mogelijk was nog geen hartactiviteit te zien. Wij zagen uiteindelijk wel mooi vruchtje met kloppend hartje, maar de vk gaf toen ook aan dat als ik een of twee dagen eerder was geweest het hartje goed nog niet klopte.
Persoonlijk zou ik de echo een paar dagen uitstellen. Een hartje gaat kloppen bij 5.4 als je net ern paar dagen naast je termijn zit heb je kans dat je niks ziet... Bij mij bij 6.4 wel zichtbaar
Niet altijd dat is ongeveer de termijn waarop hij gaat kloppen en te zien is.. je kunt altijd volgens eigen berekening verder of minder ver zijn....
Ik kreeg om deze reden pas met 7+2 een echo. Omdat het hartje dan toch echt moet kloppen. Rond de 6w klopt het nog niet altijd, of is het iig niet altijd te zien en dat zOrgt ook weer voor onzekerheid.
Nou, vandaag de echo gehad. Prachtig kloppend hartje gezien!! Zo blij en dankbaar, en voorzichtig begin ik nu echt te geloven dat er een babytje komt!! Stap voor stap naar de 12 weken!