Hoi dames! Aangezien 5 dec in aantocht is en ik altijd twee weken van te voren alles koop..dacht ik laat ik aankomende weken eens al wat speelgoed bij elkaar kopen.. Ik hoor ook geregeld dat mensen bij wish of aliexpress spullen bestellen. Ik nooit...maar ben wel benieuwd naar jullie speelgoed/cadeau tips van wish. .
Knikkerbaan Duplo. Ideaal. Past goed erop. Meeste vind ik zooi wat er aan speelgoed vandaan komt. Ook de Lego. Vervormt heel makkelijk.
Thanx vd tip ga ik daar naar kijken. Ik heb vorig jaar wat speelgoed vd vakantie er besteld maar dat was idd zo stuk..maar ik dacht wie weet heeft er iemand nog leuke tips!
Ja, past perfect.heel stevig. Je hebt 4 soorten pakketten. Elk pakket wordt het aantal verdubbeld. Je krijgt dus 1, 2, 3 of 4 dezelfde pakketten, hahahahaha
Besef wel dat producten van dit soort site's niet worden gekeurd volgens Europese wetgeving. Zo was er laatst een Deens onderzoek naar deze site's gedaan waaruit bleek dat er zware metalen, weekmakers en hormoonverstorende stoffen in zaten, ook in speelgoed. Daar speelt je kind dus mee en komt in zijn of haar lichaam.