Hoi meiden, Ik heb sinds zeker een week bijna continu last van harde buiken, ik heb het gevoel alsof mijn buik altijd hard is. De baby ligt ingedaald en is nog goed bewegelijk. Sinds gister avond heb ik last van midden-buik kramp/pijn, een gevoel die ik niet goed kan omschrijven. Gister ochtend nog een harttest van de baby gehad en een uitgebreide controle op mezelf (bloeddruk e.d.) dit was allemaal in orde. Er zit nog weinig regelmaat in de krampen, maar het is wel steeds terug komend. Ook ben ik ontzettend misselijk na het eten, dit heb ik eerder niet gehad. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik heb dit precies hetzelfde, net nog bij de verloskundige geweest maar zegt helaas niks... Kan weken duren, maar ook een paar dagen... Weet niet hoever je bent?
Bedankt voor je snelle antwoord. Het doet namelijk echt zeer en een bewegelijke baby werkt ook niet echt in zijn voordeel mee. 38+2
Oefen/voorweeen. Het kan vandaag doorzetten, morgen, volgende week...helaas zegt het allemaal niet zoveel tenzij je echte ontsluitingsweeen hebt of gebroken vliezen. En geloof me, ontsluitingsweeen herken je echt wel!