huisarts of polikliniek bellen

Discussie in 'De lounge' gestart door femmy79, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik zit met een klein probleempje. Ik ben vorige week aan mijn neus geopereerd (rechtzetten neustussenschot ) dit is allemaal probleemloos verlopen. Maar nu lijk ik toch aan 1 kant onder het tussenschot een ontsteking te ontwikkelen. Het ziet rood en opgezwollen en is pijnlijk. Na de operatie heb ik al preventief antibiotica gehad.
    als het morgen er nog steeds zo uitziet wil ik toch even contact opnemen, maar wat kan ik het beste doen met de huisarts of met de polikliniek bellen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zou de poli bellen als ik jou was omdat je daar toch onder behandeling bent en hun kunnen inschatten of het erbij hoort of niet

Veel sterkte ermee

3. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou ook de poli bellen. Het is toch een complicatie na een ingreep door de kno-arts. Mocht je bij de huisarts moeten zijn dan hoor je dat dan wel.
    Beterschap!

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Idd de poli, hun zijn er toch voor de nazorg :)

Succes, hoop dat het gauw beter gaat!

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik ben vorig jaar aug. geopereerd aan hetzelfde en had toen ook een kleine ontsteking, dit bleek van de hechting te komen die ze erin gezet hadden. Na een bezoekje aan de poli, verwijderde hechting en een zalfje was het zo over. Conclusie: even de poli bellen. Dat is de arts de de ok heeft uitgevoerd!

Enuh veel beterschap (het is even vervelend maar bij mij heeft het echt geholpen)

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ja, ik zal ook voor de poli gaan!!

Succes en sterkte ermee! Hopelijk valt het allemaal mee!!

7. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor jullie reacties!! Ik heb vanmorgen naar de kno polikliniek gebeld en moet vanmiddag toch even langs komen.

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

En femmy hoe is het afgelopen? Hoop dat het meevalt.

Deel Deze Pagina