Help! bestelling c1000 ophalen, maar c1000 dicht!

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    +1 idd

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hihi.. lekker ongeduldig hier zie ik :D Niet iedereen is zo verslaafd dat ie iedere dag hier zit.

Hoop dat het gourmetten gelukt is..

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hey Frummel, heeft het nog gesmaakt?:)
    Wij hadden ook besteld via de site en konden ook 2e kerstdag aanvinken.
    Maar omdat het mij sterk leek dat ze dan open zouden zijn heb ik de gok niet durven nemen en het zaterdag al gehaald.:)
    Onze C1000 was gisteren open van 16 tot 19 als zijnde een zondagsopening maar dat was niet de C1000 waar ik het vlees kon afhalen.

Misschien volgend jaar maar niet meer gokken?;)

Liefssss en spreek je gauw weer.:)

4. Nou toevallig wil ik het gewoon weten of het gelukt is :d

5. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dus als ik het goed begrijp vind jij dat je overal maar overheen moet lezen, zolang het binnen de volgens jou genoemde acceptabele grenzen valt? Alles daarbuiten waar een reactie op komt, dat is dan moederlijk?

Komt op mij over alsof je er niet tegen kan als andere mensen een grens aan geven.

6. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als er bij jou al een grens bereikt is, als een ander nieuwsgierig informeert naar een bestelling bij de C1000, dan bedoel ik dat ja. Blijkbaar is het voor de een makkelijker al voor de ander om ergens overheen te lezen. Maar he, laten we het gezellig houden, de kerststress is voorbij, het gaat immers maar om een gourmetschotel (die hoop ik nu op is)

7. Kwekijzer

Nouja, niet een grens bereikt om de interesse of de vraag, maar om het dwingende karakter wat er op een gegeven moment naar voren komt. Dat vind ik dan gewoon niet zo aardig;)

8. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    blah blah blah... waar ging dit topic nou over? Oh ja de C1000 die niet open was. Dacht al even dat het over meningen over meningen over meningen ging...

9. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Sorry meiden, ik heb nog niet eerder tijd gehad te reageren. Gisteren heeft mijn man gelukkig om 16:00 uur het gourmetpakket kunnen ophalen en het was allemaal heerlijk. Dus alles is goed gekomen.

Ik heb gisterenmiddag nog even geslapen, ik was zo moe van de stress. (hadden ook verwarmingsproblemen hier). Daarna dus visite en druk geweest met voorbereiden. 's avonds toen iedereen weer weg was op de bank nog even gezeten en naar bed. Vanochtend de uitverkoop van de kerstspullen in en nu zit ik nog even op zp, ;)

Het is lief dat iedereen heeft meegeleeft en daarvoor wil ook iedereen bedanken. Ik wilde echt wel eerder reageren, maar dat lukte helaas niet. Ik begrijp dat sommige misschien wat ongeduldig worden, maar inderdaad ik ben erg druk geweest, ook met mijn kleine meid natuurlijk.

Maar goed, alles is perfect verlopen en nogmaals iedereen bedankt voor het meeleven en voor alle tips! Zelfs mijn man zat mee te lezen in dit topic, haha. Echt super!

@Senninha, ja alles was heerlijk hoor! Volgend jaar zijn we hopelijk weer elders onder de pannen, haha. Tot snel!

10. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is ze!!!! :D

11. Fijn dat het gelukt is :D

12. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kwekijzer
    Wat ik jammer vind is dat iemand zegt: en, en, en of jammer dat je nog niks hebt laten horen meteen een berichtje om de oren krijgt van : niet zo claimen, misschien is ze wel aan het werk, er is nog meer in het leven dan zp. Dat bedoel ik met moederlijk toespreken. Dat Ts misschien nog geen tijd heeft gehad om te reageren snappen we ook allemaal. Het geeft meteen zo'n nare sfeer in het topic. Maar dat is mijn mening. Als iemand het niet met mij eens is prima, maar dat kan je ook normaal 'zeggen' en hoeft ook niet afgedaan te worden met blah,blah, blah zoals @xlns meent te moeten melden hier. Zo ga je toch ook niet in real life met elkaar om? Ik in ieder geval niet. Maar ja terug naar het vlees van de C1000...

13. Kwekijzer

ja, ik snap je punt nu eigenlijk helemaal niet meer. Maar ok, laten we terug gaan naar het vlees, want het is de irritatie nou niet bepaald waard hoor hahahaha:D

En het vlees is goed gekomen:D:p

14. Leven en laten leven Dames :D

15. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai TS, fijn dat het toch nog een leuke avond geworden is. Wij hebben ons hier ondertussen wel vermaakt hoor...

16. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Fijn dat het toch nog gelukt is, en dat het lekker was!
    Wij hadden zondag mijn schoonouders hier voor het gourmetten, maar hun zouden het vlees doen, en hadden ook bij c1000 besteld....en het was inderdaad erg goed!!

We hadden het nog nooit van de c1000 gehad...
    Dus mochten wij volgend jaar weer het haasje zijn ;) dan gaan we het zelf ook maar bestellen bij c1000 haha :D

17. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    thanks girls!!

jammer dat er een discussie is ontstaan over het wel of niet reageren. Ik begrijp enigszins natuurlijk de nieuwsgierigheid van iedereen, maar anderzijds worden er soms ook best snel conclusies getrokken en dingen geroepen.

Ik denk dat velen vaak vergeten dat je erg moet opletten hoe je iets in je berichtje neerzet. Dat het dus wel eens verkeerd kan overkomen, omdat je geen toon in het verhaal hoort.

In ieder geval iedereen bedankt voor alle tips en het begrip dat het even duurde voor ik kon reageren. Ik ben erg blij dat ik zoveel reacties heb gekregen, dat deed me erg goed!

Wees lief voor elkaar! :D

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mooi zo!:D

Nu snel een slot erop voordat het weer eens uit de hand loopt.;)

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Het viel mij van de week ook op bij de C1000 website, dat je vlees kon bestellen en maandag kon ophalen. En ook bij winkels waarvan we zeker wisten dat ze die dag echt dicht zouden zijn. Zal dus toch wel een foutje zijn geweest dus gelukkig dat t bij jullie toch wel goed gegaan is.

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hey meid dat is echt fijn je toch nog je vlees kon halen en jullie een top avond hebben gehad:D

is te begrijpen hoor je niet gelijk kon reageren
    ik had eigenlijk ook even een poppentje neer moeten zetten whaha dat het als grapje was bedoelt:D

Deel Deze Pagina