HELP! bezwaar maken afwijzing urgentie

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamia, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Niicci wat klote zeg! Is de woningbouw niet verplicht dit soort zaken te herstellen? Zoals ik uit jouw verhaal opmaak, is/was jullie woning niet bepaald bewoonbaar.. Wonen jullie daar nog steeds? Ik snap wel dat ze erg moeilijk doen met urgentie, maar vind ook echt dat ze soms veel te ver gaan! Dikke knuf meid. Dit is zeker niet leuk :(

Bij ons hebben zij redenen verzonnen om onze aanvraag af te wijzen & dat kan ik gewoonweg niet pikken! Vandaar dat we in beroep gaan. Als hun eigen psycholoog aangeeft dat er sprake is van woonnoodsitatie snap ik niet waarom ze zijn advies negeren en hem überhaupt in eerste instantie inschakelen als zijn advies er toch niet aan toe doet?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Over het algemeen horen instanties op hun website te hebben staan, of in een bevestigingsbrief aan te geven, hoe lang ze over de behandeling van je bezwaar doen. Aan die termijn moeten ze zich houden. Doen ze dat niet, dan kun je daar weer rechten aan ontlenen.

3. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik de bevestigingsbrief af moet wachten. In hun website staat niet er veel over geschreven..

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Urgentie is vreselijk moeilijk, wij hebben het vorig jaar wel gekregen, op zowel medische als sociale gronden, maar ze vertelde al dat er heel weinig wordt toegekend, en toch heel vaak wordt aangevraagd omdat men denkt er recht op te hebben,
    Als het zo is als je schetst dan zal je met hulp er wel komen, sterkte ermee.

5. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen meid :)

Deel Deze Pagina