help, bh's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweetylove, 9 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Ik heb al een poosje gezocht op dit forum maar nog niet echt het antwoord op mijn vragen kunnen vinden.
    Ik merk dat mijn borsten nu al steviger worden en een aantal bh's zit al zo strak dat ze niet meer lekker zitten, ik heb omvang 75 of 80 en cupmaat e of f (ligt een er een beetje aan hoe de bh uitvalt) . Wat hebben jullie gedaan toen je borsten gingen groeien? En wie kan mij vertellen hoeveel ze gaan groeien. Ik heb al bij zwangerschapbh's gekeken maar die gaan maar tot cup d groter heb ik ze nog niet gevonden, zo is het ook met voedingsbh's. Wie herkent dit probleem en heeft de oplossing voor mij? Ik heb namelijk ook op deze site gelezen dat je borsten makkelijk twee maten kunnen gaan groeien dan kom ik dus op cup g tot h. Verder heb ik absoluut geen problemen met mijn redelijk volle borsten, maar dit is wel best lastig. Of kan ik gewoon een bh kopen die een cupmaat groter is, maar goed ik las ook dat die dan weer zonder beugel moest zijn. Hoe zit het nu?

    groetjes van mij
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik heb tijdens mijn zwangerschap gewone bh's gekocht die stevig waren en lekker zaten, met beugel want zonder beugel vond ik niets fijn zitten, ik heb er op gelet dat ze niet gingen knellen.
    ben van een D cup naar uiteindelijk een F cup gegaan.
     
  3. www.anita.nl

    Deze site heeft in ieder geval een aantal opties las ik maar goed ik houd mij aanbevolen voor meer oplossingen.
     
  4. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Jeming he.
    Ben ik blij dat ik daar geen last van heb. Ik heb nog steeds de zelfde bh's aan als voor de zwangerschap.
     
  5. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Jemig he.
    Ben ik blij dat ik daar geen last van heb. Ik heb nog steeds de zelfde bh's aan als voor de zwangerschap.
     
  6. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik was daar ook een topic over begonnen...
    Ik heb het tot 4 maanden gedaan met die meegroei hempjes, daarna heb
    ik bij hunkemoller een zwangerschapsbeha gekocht maat 90 G.

    Nu voor voedingsbeha ben ik ook weer bang dat ze de laatste weken
    ook weer gaan groeien en dat ik heel moeilijk kan slagen.
    Onder wanneer koop ik een voedingsbeha kan je nog een paar tips vinden. Succes!
     
  7. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik ben nu 12 weken en had 75D is nu al 75E, 2 maten groter. \

    Van mij mag het nu toch echt stoppen!
    :rolleyes:

    Heb nieuwe bh's gekocht maar nog wel met beugel, pas later doe ik zonder beugel, maar wel erg wennen

    gr. cassandra
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben gelukkig maar 1 maatje gegroeit, heb 3 nieuwe BH's gekocht en ik hoop zelf dat het zo blijft!
     
  9. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
  10. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Als ik dit allemaal zo lees, krijgen de meeste vrouwen grotere borsten, ook ik vorm geen uitzondering ;) Ik had altijd 75E of 75 DD en ben nu 1 maat gegroeid, naar 75 F. Ik kan er niet echt mee zitten; ik heb nu 2 meegroeibh's die ik afwissel, waarschijnlijk koop ik er nog een 3e bij. Ik heb ergens gelezen dat je een voedingsbh niet al te vroeg moet kopen, pas echt aan het einde van je zwangerschap ivm meer groei en daarna, tijdens borstvoeding, stuwingen.
    Liefs,
    Lise
     
  11. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Je kunt ook zwangerschapsBH's kopen bij HEMA, zitten lekker. Althans, ik ben er blij mee. Die rekken mee als het ware.
     
  12. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Tot welke cup en omgang gaan ze bij de hema??
     
  13. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ik ben vorige week wezen kijken voor een groeibh met name omdat mijn borsten ook zo groeien als kool :)
    Maar toen ik zo bh aan had had ik alleen maar de slappe lach wat een omadingen zijn dat zeg!
    Maarrr...het is alleen maar goed voor je borsten en kunnen zo rustig doorgroeien en hebben geen last van beugels enzo ..en dat is dus het punt ik draag graag beugelbh's alleen zei de verkoopster dat je je borsten mee belemmert en je hebt kans op borstontstekking!

    Ook een nadeel van die groeibh's vind ik dat je je tepels zo ziet zitten (heb altijd harde tepels) en met het oog op het warme weer wat een komen gaat...zal ik vaker een shirtje aan doen, maar de hele tijd lopen met stijve tepels?? ehm nee ik heb de bh dus ook niet gekocht, en zoek eigenlijk een andere soort bh maar dat kost nogal tijd heb ik wel door hahaha....


    Liefs Paula
     
  14. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ ellen1973 Als het zo makkelijk was, was ik allang naar de hema gegaan. Maar helaas ze gaan daar tot cupmaat D. Dus ja... die zijn dus echt te klein voor dit probleempje.. :)
     
  15. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ik heb nu 2. Een witte gekocht bij Hunkemoller en een zwarte bij de Hema. Ze zijn nu een cupmaat groter... maar ik moet zeggen het groeit nog hard door, de meegroei beha heb ik al niet meer op het strakste haakje... Misschien koop ik er binnenkort nog wel eentje bij, ze zitten fijn.
     
  16. Geertje

    Geertje Lid

    16 jan 2006
    35
    0
    0
    Ik ben in 11 weken van cup A naar C gegaan.
    Heb bij de prenatal een meegroeibh gekocht en die bevalt me wel goed! In nijmegen gaan die trouwens tot en met cup G.

    liefs Geertje
     
  17. Hallo allemaal, alvast bedankt voor al jullie antwoorden ik hoop dat er nog meer bijkomen, zo kunnen we elkaar op weg helpen.
    groetjes en veel liefs van mij
     
  18. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Kon na een week of 6 ook niet meer in mijn bh's. ben nu van 75 C naar 80 D/E gegaan. Ik heb er een aantal van de Hema, zonder beugel en zitten echt heerlijk. Heb er ook eentje bij de Livera gekocht. Is een meegroeibh en voedingsbh inéén. Scheelt straks weer geld :D

    Succes allemaal!

    XXX
     
  19. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    tsjonge, twee maten erbij al voor de geboorte??
    :-S

    Ik merk wel al veel verschil, mijn borsten zijn steviger en je voelt als je er op duwt geen klieren meer. Ze zijn ook nog een stuk ronder dan normaal. Het zijn eigenlijk net waterbalonnen. Ik weet niet of het gek is maar ik moet er gewoon een paar keer per dag naar kijken.
    :)

    Ik heb al 75d dus ik wacht met spanning af welke kant het bij mij uit gaat. Hopelijk blijft het een beetje binnen de perken.
     

Deel Deze Pagina