wij krijgen er een dochtertje bij super leuk , maar de zijn ook zoveel leuke namen.. wie weet er wat leuke namen. mijn dochter heet Demi , zoontje heet Kian , stiefzoon Dani de namen Kyra..Fleur..Romeé..Sophie... die vallen af zo heten mijn nichtjes al. zelf vind ik erg leuke namen!! Liva Nova Vajén Liv Liz Noa Indy mijn vriend die is niet zo van namen zoeken
Indy Liva of livia? Liv Liz Uit die namen zou ik persoonlijk kiezen zo houd je de letter "i" in de namen
Weer een naam van vier letters met een i erin is misschien mooi? (Ik heb namen die eindigen op een i even tussen haakjes gedaan want dat lijkt me een beetje een tongbreker worden in z'n geheel) Uit jouw lijstje vind ik Liva of Indy dus heel mooi! Indy iets minder door de i-klank op het eind en dat zit al zoveel in dit rijtje haha. Maar Liva is gaaf! Demi, Kian, Dani en... A Aila Aina Aira / Eira, Aire Aisa / Aiza Aiva, Aive Alia Alix Aria B (Bibi) C (Cadi) (Ceri) Cila / Sila Cisa / Zisa E Elin Elis, Elix (Elli, Essi) (Elsi, Elvi) Eris (Esti) (Evie) F Feia Fina G (Gabi) Gaia (Gigi) Gina Gisa Gita H Hila Hisa I Ibba, (Ibby) Iben (Ichi / Ishi) Ilse, Ilsa Imke Imma, Inna (Inci) Ines / Inez Iona, Ione Iria, Irja Iris Isha Isis Isla (Izzy) J Jill (Jodi) Joia K Kaia, Keia (Kari / Cari) (Kati) L Laia Laïs Leia (Lexi) (Lily) Lina Linn Lisa / Liza, Lise / Lize Lita Lizz Loïs! (Lori) (Luci) M Maia (Mari, Meri) Meia Mica / Mika Mila Mina Mira Misa / Miza N (Neri) (Nevi) Nika / Nica Niké Nila Nina Niva (Nori) (Nowi) R Raia Rica / Rika, Rike Rina Riva Rixt Roïs (Rosi) (Roxi) (Rubi) S (Sari) (Savi, Sevi) Shia Siba Sive (Suzi) T (Tavi) Tira Tisa Tiva Toia (Tori) V Vika / Vica Vita, Vida Vive, Viva Y (Yori / Jori) Z Zina Ziva / Siva Namen die begonnen met een D of eindigden op -mi, -ni of -an heb ik weggelaten. Ook als de klank 'eem', 'kie' of 'aan' erin zat heb ik die namen weggelaten. Lijkt me anders wat te overdreven op elkaar lijken.
Ik vind jouw eigen lijstje al zo mooi. Vooral vajen. Andere opties: Lize Fiene Fenna/fenne Julie Lilly Line Lina Marlin Marly Dide Mila Zoë Jasmijn Veerle Femme Chloë Joëlle Faye Eloïse Ize Caya/kaya Yinthe Laurie Jolie Tara Jade
Ik heb dit als lijstje: Fayèn (dit vind ik persoonlijk mooier dan Vajen of Vajèn, omdat die schrijfwijze vagina in het Turks betekend.) Mya Novèll Loren Indi Vita Linde Norah Javea Maelynn Marley Ava Noëlle Mila